خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا در جلسه هماهنگی ارتحال در کرج:

هدف کاروان های ارتحال امام (ره) تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا در جلسه هماهنگی ارتحال امام خمینی(ره) که در کرج برگزار شد، به اهمیت جدیت در فعالیت کمیته های ارتحال اشاره کرد و گفت: هدف کاروان های ارتحال امام (ره) تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۴۵۶۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی هدف از اعزام کاروان های ارتحال امام (ره) به مرقد معمار کبیر انقلاب اسلامی را تجدید میثاق با آرمان های آن امام عزیز دانست.

وحیدی ضمن تشکر از مسئولین ذیربط که در این حرکت بزرگ کشوری شرکت داشتند، گفت: فلسفه حضور دست اندرکاران و زائرین در مرقد امام شریف بعد از بیست و شش سال رحلت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی(ره) است.

وی افزود: پیام همه ما به امام (ره) این است که راه شما را که راه آزادگی و استکبار ستیزی است را تا آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد.

وحیدی گفت: گرامیداشت این روز را تا ظهور پرچمدار اصلی انقلاب ادامه خواهیم داد و هر سال پر رونق تر از سال های گذشته برگزار خواهیم نمود تا شاید قطره ای از دریای عشق و ارادت و دین خود را به ایشان ادا کرده باشیم.

سرهنگ وحیدی ادامه داد: رونق تفکر و آرمان عدالت محوری و استکبار ستیزی امام (ره) لازمه جامعه اسلامی است و بر همه مردم مسلمان لازم است اندیشه ها و اهداف امام خمینی(ره) را در جامعه خود ساری و جاری نمایند.

در ادامه این جلسه مسئولین کمیته های ارتحال به بیان گزارش عملکردی و تبیین مشکلات احتمالی پرداخته و آمادگی کامل خود را در راستای شرکت بموقع و موثر زائرین استان در ویژه برنامه ارتحال اعلام نمودند.

لازم بذکر است مراسم سالگرد امام خمینی (ره) 14 خرداد همزمان با سالروز رحلت آن امام فرزانه در مرقد مطهر ایشان برگزار می گردد.

ارسال نظرات