خبرهای داغ:

جشن نیمه شعبان در سپاه مهاباد برگزار شد

جشن نیمه شعبان با حضور کارکنان در سپاه مهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۳۶۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد در این مراسم گفت: از نظر قرآن، خداوند متعال سه نعمت بزرگ به انسانها ارزانی داشته است نعمت هدایت به ایمان ، نعمت ایجاد حکومت اسلامی و وارث قرار دادن مومنان برروی زمین.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد تصریح کرد: اگر مردم درمسیر هدایت پیغمبران وامامان قرار می گرفتند و ایمانشان را تقویت میکردند مطمئنا با ایجاد حکومت اسلامی زمینه برای سعادت انسانها فراهم می شدولی امروزه به گونه ای رفتار کرده ایم که آخرین منجی بشریت در غیبت به سر می برد واین امر باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای مسلمانان تمام عالم شده است.

طیب نژاد افزود بنا به گفته امام راحل که فرمودند ولایت فقیه همان استمرار حرکت انبیاست سر تعظیم فرود آوردیم و با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت، چشم در ظهور مهدی فاطمه (عج) داریم و انشاء... طبق وعده روشن قرآن، آینده زمین از آن مستضعفان عالم خواهد بود و علیرغم خشم استکبار جهانی از مسلمانان عالم و بویژه جمهوری اسلامی ایران، این امر محقق خواهد شد و هر چقدر ظالمان عالم سعی در تضعیف قدرت اسلام دارند ولی شکست را تجربه خواهند کرد و این حزب الله است که وارث زمین خواهد شد.

وی درادامه تاکید کرد که اگر قدرتمندان و صاحبان زرو سیم از ظلم و تعدی و تجاوز به حقوق دیگران دست بردارند و دارایی خود را برای خدمت به خلق هزینه نمایند واز جنگ خونریزی دست بردارند بی شک دنیایی خواهیم داشت در صلح و آرامش و تمام انسانها طعم خوش آزادی را خواهند چشید.

پایان مراسم با مولود خوانی زیبای برادر شکاری« مداح اهل بیت عصمت و طهارت» و با پخش شیرینی پایان پذیرفت.

ارسال نظرات