عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

حفظ وحدت خواسته امام راحل از مسئولین

دشمنان به دنبال بر هم زدن وحدت ایران هستند و ما باید آگاهانه و هوشیارانه توطئه های آنها را خنثی کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۳۸۶۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

سید هادی قره رومیانی عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و تمسک به ولایت بود، امام خمینی (ره) با روشنگری همواره بر این موضوع تاکید داشتند که ما باید وحدت را ملاک کار خود قرار دهیم.

رومیانی افزود: طبق وصایای امام راحل و رهبر معظم انقلاب تا زمانی که عنصر وحدت بین مردم و مسئولین باشد آسیبی به نظام نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه ادامه دادن راه امام و شهدا بر همه واجب است گفت: خواسته امام و شهدا از مردم و مسئولین حفظ وحدت است که خوشبختانه مردم همیشه در این راه حتی جلوتر از مسئولین و خادمان ملت بوده اند و این نشان دهنده بینش و بصیرت مردم انقلابی ما است.

رومیانی با اشاره به اینکه این وحدت باید در لایه های زیرین جامعه و در لایه فوقانی مدیریت جامعه کاملا بنیادین شود افزود: ما نیازمند وحدت یکپارچه هستیم و بر همین اساس مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گذاری کردند که این نشان دهنده افق آینده ما است که با این وحدت و همدلی می توانیم به قله های رشد و تعالی برسیم.

عضوکمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با بیان اینکه نفاق و تفرقه از شیطان رجیم است تصریح کرد: شیاطینی هم چون اسرائیل و آمریکا به دنبال بر هم زدن وحدت ایران هستند و ما باید آگاهانه و هوشیارانه توطئه های آنها را خنثی کنیم.

رومیانی با بیان اینکه از خداوند متعال و روح پر فتوح امام خمینی (ره) در این ایام این استمداد را می طلبیم که وحدت را در دل ما جاری کند خاطر نشان کرد: مسئولین و مردم باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند تا از خیمه وحدت انقلاب حفظ و حمایت کنیم.

نماینده مردم تبریزدر خاتمه با بیان اینکه منتقد کننده و منتقد شونده همه باید اصول نقد را در جامعه اسلامی رعایت کنند اظهار داشت: اختلاف سلیقه ها باید به صورت نقد های منصفانه مطرح شود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولین مراقب باشند تا اختلاف ها و انتقاد ها در قالب انتساب کذب و تهمت مطرح نشود و از انتقاد های سازنده نیز نهایت استفاده صورت گیرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار