خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین

دستورالعمل پروژه مهر 94 به مناطق و مدارس استان قزوین ابلاغ شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین بیان داشت: دستورالعمل پروژه مهر 94 به مناطق و مدارس استان قزوین ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۷۲۳
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین،سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: پروژه مهر، نماد مدیریت، برنامه ریزی، ساماندهی و ارزشیابی است. در واقع اجرای پروژه مهر در مدارس موجب بهره وری مناسب در حوزه آموزش، پرورش، نیروی انسانی و ... می شود.

وی افزود: اجرای پروژه مهر در آماده سازی مدارس برای روز اول مهر و بازگشایی واحدهای آموزشی نقش بسزایی دارد، البته آماده سازی مدارس برای روز اول مهر فقط خاص آموزش و پرورش نیست، باید تمام دستگاه ها و مسئولین در این موضوع آموزش و پرورش را مساعدت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در سال همدلی و هم زبانی از تمام مسئولین انتظار می رود که همدل و همزبان با مسئولین آموزش و پرورش در بازگشایی مطلوب مدارس در روز اول مهر از تمام ظرفیت های خود استفاده ببرند تا محیطی شایسته برای تحصیل و تهذیب فرزندان و دانش آموزان مهیا گردد.

سالار قاسمی تصریح کرد: هدف از اجرای پروژه مهر ارتقای کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس به منظور پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت در طول سال تحصیلی می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: به منظور ساماندهی بهینه امور و توجه به نیازهای آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی جدید، ستاد پروژه مهر در مناطق مختلف آموزش و پرورش استان در پنج کمیته سازماندهی، تعمیر و تجهز، تبلیغ و اطلاع رسانی، تأیید صلاحیت و نظرات و ارزیابی تشکیل می گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: هر کمیته نسبت به فعالیتی که انجام می دهند، شرح وظایفی دارند که باید مطابق با آن عمل نمایند، در پایان اجرای پروژه مهر، فعالیت های انجام شده توسط مسئولین وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برنامه زمانی پروژه مهر گفت: اجرای پروژه مهر از 15 تیرماه 94 آغاز می شود و 15 مهر ماه 94 به اتمام خواهد رسید.

قاسمی در پایان تأکید کرد: در سال همدلی و هم زبانی از کلیه مسئولین انتظار می رود در خصوص بازگشایی هر چه بهتر و باشکوه تر مدارس، آموزش و پرورش را یاری کنند.



1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار