در گردهمایی فرماندهان و ارکان گردان‌های امام حسن(ع) و ادوات تیپ 48 فتح مطرح شد

سرداران کهنه‌کار سپاه قوی‌تر از گذشته آماده پاسخگویی به دشمنان نظام هستند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: سرداران کهنه‌کار سپاه و رزمندگان دفاع مقدس قوی‌تر از گذشته آماده پاسخگویی به دشمنان نظام هستند.
کد خبر: ۸۵۲۲۴۸۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

همایش گردهمایی فرماندهان و ارکان گردان‌های امام حسین(ع) و ادوات تیپ 48 فتح دوران هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرماندهان و رزمندگان دو گردان مذکور، سرداربوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه گچساران، فرماندار و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

جهانگیر انصاری در این گردهمایی ضمن تقدیر از فرماندهان و رزمندگان این دو گردان با بیان اینکه شما شهدای زنده‌ای هستید که در دوران هشت‌ ساله حماسه خلق کردید، اظهار کرد: قطعاً دشمنان قسم‌خورده نظام می‌دانند که شما سرداران نظام هیچ‌گاه خسته نشده و در برابر هر تعرضی به نظام و انقلاب در صحنه حضور می‌یابید.

وی افزود: شما طعم تلخ شکست را با ابزار کم و نبود امکانات در دوران هشت سال دفاع مقدس به این دشمنان قسم‌خورده و در رأس آن آمریکای جنایتکار که پشتیبانی بیش از 46 کشور جهان را به همراه داشتند، چشاندید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خطاب به فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، عنوان کرد: سرداران کهنه‌کار سپاه و رزمندگان درس پس داده در دفاع مقدس امروز خیلی قوی‌تر از دوران هشت‌ ساله جنگ تحمیلی بوده و هیچگاه از شیطنت‌های دشمن غافل نمی‌شوند.

انصاری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به عنوان عضو کوچکی از نظام به دشمنان هشدار می‌دهم، توضیح داد: دشمنان باید بدانند که سرداران کهنه‌کار ما با بصیرت و قوی‌تر از گذشته آماده پاسخگویی به شیطنت‌های دشمن بوده که در صورت بروز هرگونه شیطنتی از سوی دشمنان نیز چنان درسی به آن‌ها خواهند داد که از دوران 8 ساله دفاع مقدس نیز آموزنده‌تر باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای ما هرجا که ولی امر دستور دهند آماده دفاع از نظام و انقلاب هستند، ادامه داد: همه ما و حتی خود دشمنان نیز می‌دانند که آمریکا توانایی مقابله با ایران را ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه تجربه هشت ساله هنوز فوران نکرده است، تبیین کرد: دشمنان می‌دانند که چنانچه در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران آتش‌افروزی کنند در آتش خشم این سرداران خواهند سوخت.

در این گردهمایی سردار محمد ارشادی فرمانده گردان امام حسین(ع) و سردار امدادی فرمانده ادوات تیپ 48 فتح در دوران دفاع مقدس علاوه ‎بر تشریح عملیات‎های مختلف دو گردان مذکور از جمله عملیات بدر و والفجر 8 نیز به خاطره‌گویی پرداختند.

ذکر خاطرات توسط جانباز قطع عضو ابوالحسن غلامی در این همایش از دیگر برنامه‌های اجرایی و مروری بر خاطرات هشت‌ساله جنگ بود که لحظاتی اشک را بر دیدگان جمع صمیمی رزمندگان و فرماندهان دو گردان امام حسن(ع) و ادوات تیپ 48 فتح جاری کرد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از همه رزمندگان و فرماندهان و به تعبیری بازماندگان گردان‌های امام حسن(ع) و ادوات تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات