خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ماکو:

آمریکا و استکبار که هر روز یک بیانیه ای ارائه می دهند نشان از ترس آنهاست

مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور فرمانده سپاه ماکو و کلیه کارکنان سپاه ماکو، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین ادارات و بسیجیان در میدان صبحگاه هنگ مرزی شهرستان ماکو برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۰۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور فرمانده سپاه ماکو و کلیه کارکنان سپاه ماکو، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، بسیجیان و رزمندگان و جانبازان عزیز در میدان صبحگاه هنگ مرزی شهرستان ماکو برگزار گردید.

فرمانده سپاه ماکو در این مراسم گفت : عملیات بیت المقدس که عملیات آزاد سازی خرمشهر بود یکی از برزگترین و مهمترین عملیات های دوران دفاع مقدس به شمار می رود و بعد از آزاد سازی خرمشهر نیروهای عراق تا مرزهای خود عقب نشینی نموده و برای اولین بار رسانه های بیگانه به پیروزی کشور ایران اسلامی اعتراف کردند

سرهنگ رحیمی با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که می فرمایند <آمریکا و کارتر مانند شیری می مانند که در هنگام ترس غرش می کنند و از عقبه کارشان غافلند >خاطر نشان ساخت : آمریکا و استکبار که هر روز یک بیانیه ای ارائه می دهند نشان از ترس آنهاست.

فرمانده هنگ مرزی ماکو سرهنگ عبدالعلی زاده نیز ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد گویی سالروز آزاد سازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه را به حاضرین تبریک گفت.

در پایان مراسم از33 نفراز جانبازان بالای چهل و پنچ درصدی تجلیل و قدر دانی به عمل آمد.

ارسال نظرات