مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی زنجان در گفتگو با بسیج:

هدف تیم ووشوی مقاومت زنجان در سال جدید قهرمانی لیگ است

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی زنجان گفت: تیم مقاومت زنجان که چندین قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ ووشوی کشور دارد، در مسابقات فصل جدید لیگ ووشو برای قهرمانی مبارزه می کند.
کد خبر: ۸۵۲۲۱۴۵
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، علی اوسط بیگدلی مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی زنجان گفت: اولین اولویت ما در برنامه های سال 94، اجرای برنامه ابلاغی سازمان ورزش بسیج کشور است.البته برنامه های توسعه پنج ساله ششم را را نیز به سازمان ارسال کرده ایم که امیدواریم مورد تصویب قرار بگیرد.

بیگدلی افزود: همچنین تکمیل زیرساخت ها و سالن های نیمه کاره از دیگر برنامه های اولویت دارمان در سال جاری است.برخی از اماکن ورزشی هنوز تکمیل نشده است و در برنامه داریم که این اماکن و سالن ها را که می توانند سهم زیادی در استقبال بسیجیان و عموم مردم از ورزش داشته باشند را تکمیل و آماده بهره برداری کنیم تا مورد استفاده قرار بگیرد.همچنین برای نگه داری و مدیریت اماکن ورزشی بسیج که در سطح استان وجود دارد نیز قرار است کلاس های آموزشی برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های دیگر تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی زنجان اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی مان، برگزاری کلاس های آموزشی مانند آموزش دفاع شخصی برای بچه های بسیجی استان است. برنامه آن به تصویب رسیده و قرار است در مسیر اجرایی قرار بگیرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی خاطر نشان کرد: در بخش ورزش همگانی هم برنامه های سپاه انصارالمهدی مانند سال های گذشته متمرکز روی پیاده روی خانوادگی و کوهپیمایی خواهد بود. با دیگر نهادهای استان در این زمینه جلساتی داشته ایم و در نظر داریم در هفته دفاع مقدس برنامه پیاده روی خانودگی را به صورت همزمان در 8 شهر استان برگزار کنیم. استقبال مردم از این پیاده روی های خانوادگی خیلی خوب بوده است، به طوری که ما سال گذشته یک اجتماع 15 هزار نفری داشتیم.

بیگدلی در ادامه به فعالیت 5 پایگاه استعدادیابی بسیج در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پایگاه های استعدادیابی بسیج در رشته های ووشو، دو و میدانی و جودو در بخش خواهران و برادران در استان فعال است و در نظر داریم فعالیت های این پایگاه های موجود را توسعه و گسترش بدهیم.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان مهد ووشوی کشور شناخته می شود، تاکید کرد: با توجه به استعدادهای زیادی که استان زنجان در زمینه ووشو دارد، این رشته ورزشی یکی از رشته های هدف ما در استان است. در همین زمینه تیم مقاومت زنجان به نمایندگی از بسیج در مسابقات لیگ بزرگسالان و جوانان کشور در سال های اخیر حضور فعالی داشته است که چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی کسب کرده است.

بیگدلی افزود: در سال گذشته تیم مقاومت با توجه به تغییرات که در تیم صورت گرفت و تیم جوان شد، به مقام نایب قهرمانی رسید اما قصد داریم برای لیگ سال جدید با تقویت تیم، برای کسب قهرمانی تیم مقاومت را آماده مسابقات کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار