خبرهای داغ:
بمناسبت هفته پاسدار؛

صبحگاه مشترک در مزار شهدای شهرستان شوط برگزار شد

بمناسبت هفته پاسدار آئین صبحگاه مشترک با حضور نیرو های نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهداء و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان در جوار بارگاه ملکوتی شهدای شهرستان شوط برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۴۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم فرمانده ناحیه شوط ضمن تبریک سالروز حماسه آزادی و فتح خرمشهر از عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از مهمترین و راهبردی ترین عملیات های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: این عملیات که منجر به فتح و آزادسازی خرمشهر شد تمامی معادلات دشمنان را به هم ریخت.

سرگرد مهدی رضوی در ادامه تصريح كرد: آزادی خرمشهر چنان در سطح بین المللی تأثیر گذاشت که پس از پیدایش وضعیت جدید و بیرون راندن متجاوزان از خرمشهر، برتری سیاسی ـ نظامی ایران در برابر عراق مطرح شد و مسیر جنگ نیز تغییر یافت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ هنوز تمام نشده است و ادامه دارد، اظهار کرد: امروزه کشور ما در حال جنگ کردن در سه حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می باشد و ما باید افق را در آینده ببینیم تا به پیروزی های بزرگ دست پیدا کنیم.

سرگرد مهدی رضوی در پایان سخنانشان بیان کرد: هدف از برگزای این مراسمات، پاسداشت ارزش های رزمندگان اسلام و ارج نهادن به خون شهدا است و وظیفه ما بر این است آنچه را در توان داریم برای بزرگداشت و تکریم ایثارگری ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران بکار بگیریم. در پایان این مراسم مزار شهدای شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

ارسال نظرات