خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز:

رسالت سپاه و پاسداران حفظ دین خداست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: امروز رسالت سپاه و پاسداران حفظ دین خداست همان گونه که فلسفه قیام اباعبدالله حفظ دین خدا بود.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۴۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

حجت‌‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته پاسدار اظهار کرد: امروز رسالت سپاه و پاسداران حفظ دین خداست همان گونه که فلسفه قیام اباعبدالله حفظ دین خدا بود، امام حسین (ع) پاسدار حقیقی بود.

وی افزود: رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل نیز با اقتدا به مولایشان امام حسین (ع) در راه حراست از سرزمین و ارزش‌های این انقلاب از هیچ تلاش و ایثارگری دریغ نکردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز بیان کرد: عصر امروز، عصر تهاجم فرهنگی، عصر حمله به ارزش‌های دینی است و در این زمان رسالت پاسداری بسیار سنگین و حیاتی است و برای عبور سلامت از این گردنه و پیچ تاریخی باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا از موانع بتوانیم سربلند عبور کنیم.

شجاعی‌مهر در خصوص رسالت پاسداری تصریح کرد: پاسداران تفسیر حواریون هستند که جان مال و آبرو خودشان را در راه اسلام و انقلاب در طبق اخلاص گذاشته‌اند، این توفیق بزرگ و این تکلیف الهی یک بار سنگین بر دوش پاسداران است که در درجه نخست یک پاسدار باید از پاسداری خودش هم پاسداری کند، مراقبت از خود و حفظ حرمت پاسداری اخلاص، ایثار، گذشت، فداکاری، صبر، استقامت، بردباری و همیشه در صحنه بودن این رسالت پاسداری را تکمیل می‌کند.

وی ادامه داد: تلاش در راستای حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی همراه با پویایی و تحرک مهمترین ویژگی‌ یک پاسدار بوده که رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود به آن اشاره فرمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز عنوان کرد: جای بسی افتخار است که امروز سبزپوشان نظام مقدس جمهوری اسلامی مزین به نام مبارک پاسدار بوده و در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی شبانه‌روز در تلاش و تکاپو هستند.

 

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار