به مناسبت میلاد امام حسین (ع)؛

جشن بزرگی در شهرستان ابهر برگزار شد

به همت سپاه ناحیه ابهر مراسم جشن ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسداردر سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۵۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان،همزمان با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز ولادت امام حسین(ع) مراسم جشنی با حضور خانواده های کارکنان سپاه ناحیه ابهر و جناب سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر ، حجه الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر ،حجه الاسلام ربیعی امام جمعه شهر هیدج و سایر مسئولین در سالن بصیرت سپاه ناحیه ابهر برگزارگردید.

در این مراسم حجت الاسلام ربیعی امام جمعه هیدج با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار

در ابتدای سخنان خود با اشاره به اهمیت توکل در زندگی گفت: میگوییم توکل بر خدا داریم، اما تکیه ما برخود وبازوهای خودمان است،اما امثال مقام معظم رهبری توکل واقعی دارند،رهبر ما اهل نماز شب ،اهل گریه ،سوز و آه است البته اگه آقا بدانند که ما در مورد ایشان این طور صحبت میکنیم راضی نیستند ولی ما باید قطره ای از این اقیانوس عظیم را داشته باشیم .

وی در ادامه با اشاره به مقام و جایگاه شهید گفت: رسیدن به مقام شهدا در کنار زندگی روزه مره و عادی بدون مراقبت از خود امکانپذیر نیست.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اول وقت با خاطره ای از مقام معظم رهبری گفت:یکی از حالات مقام معظم رهبری به نقل از آیه اله مشکینی این بودکه وقتی مقام معظم رهبری وقتی که در تبعید بودند ما با چند نفر رفتیم دیدنشان و دیدیم مقام معظم رهبری در کنار کپر نشینان، هنگام ظهر رسید و نماز جماعت را با آنان اقامه کرد.

وی درادامه افزود شهید بابایی میفرمایند من نگهبانی خود را میدهم تا غیر خدا وارد نشود ،این یعنی خدمت به خدا و وقتی خدمت خدا را کردیم خدا هم دستور میدهد دنیا در خدمت او باشد.

حدیث قدسی میفرماید،هرکس به من خدمت کند ای دنیا در خدمت او باش ،بعضی ها از ناحیه فامیل ،والدین از طرف فرزندان احساس ناراحتی و مشکل میکنند ،کلید این فشار ها و ناراحتی ها کجاست؟! خدایا این قلب ویران مرا آباد کن ،قلب انسان به عنوان فرمانده بدن است،اگر این قلب خراب باشد زندگی ماهم خراب میشود،تنها چیزی که میتواند قلب انسان را آرام کند در خدمت خدا بودن است .

چه چیزی دل را مسموم و بیمارمیکند وقتی روح انسان بیمار شد جسم انسان هم بیمار میشود و به همین خاطر است حضرت امیرالمومنین (ع) میفرمایند:((شفا مرض اجسادکم)) این بدن و اجساد شما مریض است و گوش دادن به حرف خدا شفای این مریضی است.

وی درادامه با اشاره به اهمیت تقوادر زندگی گفت: در یکی از جنگ های زمان حضرت علی (ع) ،معاویه آب را بر روی سپاهیان حضرت علی (ع) بست وفردای همان روز آب بدست سپاهیان حضرت علی (ع) افتاد و یاران حضرت گفتند آب را به روی آنان ببندیم اما امیرالمومنین (ع) گفت: اگر ماهم آب را به روی آنان ببندیم فرق ما با معاویه کجاست!

در ادامه این جشن برنامه مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت آقای جعفری برگزار گردید.

ارسال نظرات