خبرهای داغ:

استاندار آذربایجان غربی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

استاندار آذربایجان غربی همزمان با سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و در آستانه سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، این روزها را به پاسداران و جانبازان استان تبریک گفت.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۶۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در پیام قربانعلی سعادت آمده است: سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت ابوالفضل (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان 'روز پاسدار' و 'روز جانباز' یاد فرمودند.

اینجانب با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه پاسداران و جانبازان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، ایام سوم و چهارم شعبان روز مبارک پاسدار و جانباز را به سرافرازان پاسدار و فداکاران جانباز که ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان می داند و هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند، تبریک می گویم.

امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در استمرار راه امام راحل عظیم الشأن تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد.

امروز، سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار و فردا، چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز است.

امام حسین (ع) در سوم شعبان سال چهارم هجری قمری در مدینه به دنیا آمدند.

حضرت ابوالفضل (ع) نیز در چهارم شعبان سال 26 هجری قمری متولد شدند.

ارسال نظرات