خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

عملیات بیت المقدس از تاثیرگذارترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عملیات غرورآفرین بیت المقدس یکی از تاثیرگذارترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود که اعتقاد، ایمان و باور رزمندگان اسلام سبب شد تا این عملیات پیروزی های گسترده ای را برای نظام اسلامی در پی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۶۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرم در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای ارومیه با تبریک فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پاسدار افزود: پشتیبانی مادی و معنوی مردم، حضور رزمندگان اسلام بویژه رزمندگان سپاه از عواملی بود که موجب شد تا عملیات بیت المقدس در ردیف عملیات های ماندگار تاریخ اسلام ثبت شود.

وی اظهار کرد: همدلی و هماهنگی رزمندگان و پاسداران با تبعیت از امام (ره) و ولایت پیروزی را در دوران دفاع مقدس نصیب نظام اسلامی کرد.

سردار خرم با بیان اینکه شهدا انسانهای مخلصی بودند گفت: آنان پیروان واقعی امام خمینی (ره) بودند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و توانستند دین خود را به نظام اسلامی ادا کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: انتقال آرمانهای شهدا و ارزشهای دفاع مقدس از ضروریاتی است که باید بیشتر به آن توجه کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: شهدای نظام اسلامی در دفاع از انقلاب و ارزش های آن محکم و استوار مقاومت کردند بنابراین باید نسل های امروز جامعه نیز با الگوگیری از شهدا این راه آنان را ادامه دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه پیروی از ولایت و آموزه های دینی از مهمترین خواسته های شهدای دوران دفاع مقدس بوده اظهار کرد: مطالعه و انتقال آموزهای حماسه بزرگ کربلا و الگوگیری از شهدای این حماسه است که می تواند در انتقال آرمانهای دوران دفاع مقدس مفید باشد.

سردار خرم حماسه خرمشهر را الهام گرفته از آموزه های حماسه کربلا عنوان کرد و گفت: امام حسین (ع) اسطوره مقاومت، ایستادگی و ظلم ستیزی بودند و رزمندگان و پاسداران با بهره گیری از دستاوردهای این اتفاق بزرگ عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر را رقم زدند.

این مراسم معنوی در قطعه شهدای باغ رضوان ارومیه با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان، کارکنان ادارات دولتی و سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد.

حاضران با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر از چنگال رژیم متجاوز صدام در سال 61 و روز مقاومت، ایثار و پیروزی است، سوم شعبان نیز سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار می باشد.

ارسال نظرات