دبیر گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس :

به دنبال چیزی جز ترویج فرهنگ ایثار، شهدات طلبی، صبر و استقامت نیستیم/ مراسم تجلیل از ایثارگران در البرز اجرا می‌شود

دبیر گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: یکی از اساسی‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی تجدید دیدار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با یکدیگر است.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۹۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، داوود معارفوند ظهر امروز در هجدهمین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس که با حضور مشاور عالی فرماندهی قدس سپاه پاسداران و فرمانده سپاه البرز برگزار شد در حسینه ثارالله کانون جوانان سپاه ، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید هویت ایثار و انقلاب را به جوانان منتقل کنیم چرا که آن‌ها میراث‌دار انقلاب اسلامی هستند.

دبیر گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: کلیه این اقدامات در راستای عمل به دستورات امام حسین(ع) است و به دنبال چیزی جز ترویج فرهنگ ایثار، شهدات طلبی، صبر و استقامت نیستیم.
 وی با بیان اینکه این مجموعه به هیچ نهاد و دستگاه وابسطه نیست گفت: بیشترین حمایت به این مجموعه توسط سپاه انجام می‌شود.

دبیر همایش گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: باید با درس‌آموزی از شهدا و فرهنگ ایثار را در جامعه ترویج داد و یکی از اساسی‌ترین اهداف برگزاری این گردهمایی تجدید دیدار رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با یکدیگر است.

معارف‌وند آشنایی نسل آینده با نسل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از جمله اهداف و برنامه‌های در دستور کار  این مجموعه دانست و عنوان کرد:سالانه بیش از 2 هزار و 500 نفر از رزمندگان در این گردهمایی شرکت می‌کنند و سال آینده ساختمان مستقل این مجموعه به همت و مساعدت مسئولان شهری و استانی البرز احداث می‌شود
دبیر همایش گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: مراسم تجلیل از ایثارگران از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این گردهمایی نیز اجرا می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها