خبرهای داغ:

مرحله استاني مسابقات لیگ علمی بین المللی پايا در خوي برگزار شد

مرحله استاني مسابقات لیگ علمی بین المللی بسیج دانش آموزی “پایا” در در شهرستان خوي برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۶۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه شهيد غروبي سپاه خوي در گفتگوي خبري گفت:مرحله استاني مسابقات لیگ علمی بین المللی بسیج دانش آموزی "پایا” در رشته هاي رياضي فيزيك تجربي و انساني توسط بسیج حوزه شهيد غروبي سپاه خوي به نمایندگی از سازمان بسیج دانش آموزی استان، موسسه رزمندگان اسلام در دبيرستان امام خميني(ره) اين شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسين اسماعيل لو با بیان اینکه این رقابت ها به عنوان بزرگترین مسابقات علمی گروهی دانش آموزی برگزار مي شود ادامه داد:د ر این مسابقات 16 نيم پنج نفره به صورت مشورتی در آزمون تستی و تشریحی با منابع کتب درسی،کتاب های خلاقیت پایا و کتابهای موضوعی المپیاد به رقابت پرداختند.

وي اظهار کرد:اين گروه ها كه در رشته هاي عنوان شده با نظارت بسيج دانش آموزي و اداره آموزش و پرورش شهرستان شركت نمودند با اعلام نتایج گروه یا گروه های برتر با کسب حدنصاب نمره در مسابقات كشوري حضور می یابند.

فرمانده حوزه شهيد غروبي سپاه خوي هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه کار تیمی، همکاری،همفکری در جهت رشد و ارتقای علمی و کارآفرینی دانش آموزان و نیز شناسایی،هدایت و حمایت تحصیلی برگزیدگان در جهت توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد.

ارسال نظرات