خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:

دشمن اصلی اسلام، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت:دشمن اصلی اسلام، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۴۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در جمع فرمانده هان حوزه ها و پایگاههای سپاه بوکان گفت: خوشبختانه کشورمان در زمان امام راحل متنعم از نعمت ارزشمند وجود امام خمینی(ره) بود که انقلاب را به ثمر رساندند و راه را به ملت ایران نشان دادند امروز نیز خداوند متعال نعمت ولایت و رهبری را به ما عنایت فرموده که در مقاطع مختلف مسیر حرکت کشور و انقلاب را روشن نشان می‌دهند و به هنگام ضرورت به ملت و مسئولان هشدار داده و بر بصیرت آنان می‌افزایند.

حجت الاسلام حیدر کوثری ضمن تاکید بر افزایش بصیرت فرماندهان حوزه ها و پایگاهها افزود: هر چه قدر بصیرت زیاد گردد مشکلاتمان کمتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا از اسلام ناب هراس دارد افزود:آمریکا از اسلام ناب محمدی که الگوی آن عاشورا و امام حسین (ع) است می ترسد.

کوثری تصریح کرد: دشمن اصلی اسلام ، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست واز هیچ کوششی برای از بین بردن کشورمان دریغ نمی‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: آنان با اسلام مخالفند و در هرکجا که بنا باشد، معارف اسلامی گسترش یابد، دشمنان اینگونه با آن برخورد خواهند کرد.

ارسال نظرات