خبرهای داغ:

فرمانده ناحیه شاهین دژ در جمع کار گروه های مجمع عالی بسیج حضور یافت

فرمانده ناحیه شاهین دژبه منظور بررسی و ارائه راهکارهای مقتضی در خصوص مجمع عالی بسیج با حضور در جمع کار گروههای این مجمع عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای را خواستار شدند .
کد خبر: ۸۵۲۰۶۳۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ خداشناس در این دیدار ابتدا به کارکردهای این مجمع که از زبان مسئولین کار گروهها عنوان می شد توجه نموده در ادامه با جمع بندی مطالب عنوان شده ابراز کردند:اهداف و سیاستهای مجمع عالی بسیج آیینه تمام نمای عملکرد بسیج است که حتما با دقت و ظرافت خاصی مورد توجه قرار گیرد که الحمدو الله تا کنون نیز اینچنین بوده است .

فرمانده ناحیه شاهین دژ به ارزیابی از امورات بسیج اشاره کرد و گفت : اگر از پیشرفت امورات بسیج ارزیابی به عمل نیاید راهکارهای تحقق اهداف با مشکل مواجه خواهد شد ، لذا مسئولین امر با اهتمام ویژه ای ظرافتهای کار را مورد ارزیابی قرار داده مشکلات و موانع احصاء شده و در زمات مناسب نسبت به رفع معایب اهتمام لازم صورت گیرد.

وی زمینه های علمی را در پیشبرد مجمع عالی بسیج مهم قلمداد کرده و اذعان داشتند : با توجه به منویات حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) از وجود اساتید مجرب و توانمند به منظور سوق دهی مسائل به سوی اهداف با بهره گیری از حضور صاحب نظران و اساتید فن ضروری به نظر می رسد.

در پایان این دیدار از فعالان عرصه مجمع عالی بسیج با حضور فرمانده ناحیه شاهین دژ تجلیل به عمل آمد .

ارسال نظرات