خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان

روز پاسدار، روز اثبات وفاداری به ولایت و رهبری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت : روز پاسدار ، روز اثبات وفاداری به ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۲۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان با تبریک میلاد امام حسین (ع) به همه ی سبز پوشان و مدافعان حریم ولایت گفت: روز پاسدار ، روز اثبات وفاداری به ولایت و رهبری است ، روزی که یاد و خاطره عاشورا زنده می شود و امروز سپاهیان عاشورایی علی زمان امام خامنه ای (مد ظله العالی) زنده کننده دوباره پیروزی خون بر شمشیر هستند.

حجت الاسلام حیدر کوثری با اشاره به افزایش توان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:سپاه پاسداران هنگامی تولد یافت که انقلاب اسلامی با انواع توطئه ‏ها و شرارت‏های داخلی گروهک‏ها روبه‏رو بود و مقابله با این آفت‏ها، برای نهادی که هنوز آمادگی دفاعی لازم را به دست نیاورده بود، بدون یاری الهی، حمایت و رهبری حضرت امام خمینی رحمه‏الله ، روحیه انقلابی و شهادت‏طلبی پاسداران و برخورداری از حمایت ملت ممکن نبود.

وی افزود: با گذشت زمان، توان مقابله سپاه با حوادث افزایش یافت و در برخورد با ترورها، آشوب ‏ها و درگیری‏ ها با توجه به ضرورت، در عرصه‏ های انتظامی و امنیتی نیز فعال گردید و در کشف و انهدام خانه ‏های تیمی منافقان، نقش مهمی ایفا کرد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در ادامه به افتخار آفرینی های سپاه پاسداران اشاره کرد و یاد آور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدت‏زمانی کوتاه، شگفتی جهانیان را برانگیخت، نهادی که هیچ‏گونه پیشینه نظامی‏گری نداشت و از آموزش‏های کلاسیک دانشکده‏ های نظامی بی ‏بهره بود، چنان افتخارهایی آفرید که عظمت آنها را در ژرفای سخن معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه‏الله می‏توان یافت، آنجا که اداره کشور وابسته به وجود سپاه گردید: «پاسدارها اگر نباشند، ... کی می‏تواند این مملکت را اداره کند؟» و آنجا که پاسدار بودن آرزوی امام شد: «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و چه افتخاری بالاتر از این.

حجت الاسلام کوثری تصریح کرد:نگاهی به عملکرد سپاه در سنگر دفاع از انقلاب، خنثی‏سازی توطئه ‏ها و خاموش کردن شعله فتنه ‏های کور گروهک‏های داخلی و گذری بر عملکرد سپاه در سنگر سازندگی و طراحی و ساخت سلاح ‏ها و تجهیزات فوق مدرن نظامی، همه گویای موفقیت ‏های روزافزون این نهاد افتخارآفرین است.

وی در پایان گفت: سپاه نهادي برخاسته از متن توده هاي متدين جامعه است و همواره يکي از ويژگي هاي ذاتي خود يعني مردمي بودن را حفظ نموده به شکلي که اين مردمي بودن با شجره طيبه بسيج نهادينه شده و بر استراتژي و راهبردهاي دفاعي سپاه نيز بسيار تاثير گذار بوده است و اين امتياز سپاه را به يک قدرت ملي در نظام جمهوري اسلامي تبديل کرده و موجب شده بيشترين توانمندي را در مقايسه با ساير ارتش هاي منطقه و جهاني دارا باشد.

ارسال نظرات