خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان،

سپاه و بسیج پشتوانه ی عظیم انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه بوکان گفت:سپاه و بسیج پشتوانه ی عظیم انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۱۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در جمع فرمانده هان حوزه ها و پایگاههای تابعه این سپاه با اشاره به اهداف تشکیل بسیج گفت:

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد: این واژه مقدس که اولین بار از پرتو کلام نورانی امام راحل تجلی یافت به یک معنا همان اندیشه واعتقادی است که شریف‌ترین فرزندان امام آن را آگاهانه برگزیدند و تمام فکر و خلق و خوی و عمل خود را با آن میزان، تنظیم کردند تا آنجا که انسان‌های دیگری شدند با رایحه‌ای ولایی و جلوه‌ای قرآنی و به معنای دیگر تفکر بسیجیبه تمام و کمال، همان اندیشه و اعتقاد کامل به اسلام ناب محمدی (صلی‌الله علیه و آله) است یعنی بدون اسلام ناب، نمی توان بسیجی شد و بی‌تفکر بسیجی، اسلام، اسلام محمدی نخواهد بود.

وی سپاه و بسیج را پشتوانه ی عظیم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: تفکر بسیجی آنگاه که دفاع از کیان اسلام و عزت مسلمین و حقوق مستضعفین در میان باشد، استحکام‌بخش گام‌های استوار رزمندگان خواهد بود.

سرهنگ مظاهری خصلت هایی نظیر عزت نفس، گمنامی و دوری از شهرت طلبی، مدیریت و تدبیر شایسته، غیرت و جوانمردی، تعهد و وفاداری، صبر و پایداری، ترحم و نوع‌دوستی حتی با دشمنان، عبادت واستغاثه به درگاه خداوند، تکبر در برابر استکبار و ... را ویژگی های بارز بسیجیان عنوان کرد که همگی درفرهنگ و تفکر بسیجی از درخشندگی خاصی برخوردارند.

فرمانده سپاه بوکان در پایان با عنوان اینکه بسیجیان باید روحیه بسیجی را به بدنه ی آحاد جامعه تزریق کنند خاطر نشان کرد: حیثیت امروز نظام، تا حد زیادی مدیون بسیج و حضور همه جانبه مردم در آن بوده است، حتی تصاحب قدرت جهانی اسلامی با بسیج همه جانبه و فراگیر در جهان میسر خواهد بود به گفته امام راحل، این امر شدنی است و باید به دنبال تحقق یافتن آن بود.

ارسال نظرات