فرمانده ناحیه بسیج ورامین: آزادسازی خرمشهر ثمره ایستادگی رزمندگان ما بود

فرمانده ناحیه بسیج ورامین: آزادسازی خرمشهر ثمره ایستادگی رزمندگان ما بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین گفت: نتیجه ایستادگی و استفاده از ایمان قوی رزمنده‌های جنگ تحمیلی رسیدن به پیروزی‌های مختلفی از جمله آزادسازی خرمشهر بود که باعث سرافرازی و شعف در ایرانیان شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۵۹۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزاش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج:داود اصغری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از تشکیل نهاد سپاه به دستور امام خمینی (ره)، بسیجیان و پاسداران فعالیت‌های خود را در زمینه دفاع از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران شروع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین تصریح کرد: پاسداران همانند دیگر نیروهای ارزشی همانند بسیجیان دلاور در زمینه‌های مختلف دفاع از ارزش‌های انقلاب حضور پیدا کرده و تا پای جان نیز ایستادگی کردند که به یاری خدا و رهنمودهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز در این مسیر شاهد پیشرفت‌های روزافزونی نیز بوده‌ایم.

اصغری ادامه داد: نتیجه ایستادگی و استفاده از ایمان قوی رزمنده‌های جنگ تحمیلی رسیدن به پیروزی‌های مختلفی از جمله آزادسازی خرمشهر و بود که باعث سرافرازی و شعف در ایرانیان شد.

وی بیان کرد: مقابله با تمام هجمه‌های دشمنان نظام با کم‌ترین امکانات و رسیدن به پیشرفت‌های بسیار زیاد در سطوح و علوم مختلف، دشمنان ایران اسلامی را مجبور کرد تا علیه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران حرکات و حملاتی را شروع کنند که نمونه بارز آن حملات رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه این نهاد انقلابی و ارزش‌مدار است.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی با ارزش‌های مقدس ایران اسلامی عهد بسته‌اند و برای حفظ این ارزش‌ها حاضر هستند که از جان و مال خود نیز بگذرند که هزاران شهید پاسدار و بسیجی گواه این صحبت هستند.

ارسال نظرات