خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

ایران اسلامی به الگوی خودباوری در میان کشورهای دنیا تبدیل شد است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: ایران اسلامی با تکیه بر توانمندی های داخلی و فکر و اندیشه جوانان خود به الگوی خودباوری در میان کشورهای دنیا تبدیل شد است.
کد خبر: ۸۵۱۹۶۳۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در جمع دانش آموزان مدرسه نمونه امام جعفر صادق(ع) میاندوآب با بیان اینکه دشمن امروز به دنیا مدیریت افکار عمومی است، گفت: در عصر امروز که عصر ارتباطات نام گرفته است ، دشمن می خواهد با مدیریت افکار عمومی به اهداف خود دست یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تاکید بر هوشیاری و بصیرت دانش آموزان در برابر توطئه های دشمنان اظهار داشت: دشمن امروز باور نمی کند که ایران اسلامی به انرژی هسته ای دست یافته است و لذا به دنبال توطئه چینی است.

وی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به فکر مقاومت است و لذا باید با مقاومت در برابر دشمنان آنها را در رسیدن به این هدف خود مایوس کنیم.

سرهنگ مولودی تصریح کرد: ایران اسلامی با تکیه بر توانمندی های داخلی و فکر و اندیشه جوانان خود به الگوی خودباوری در میان کشورهای دنیا تبدیل شد است و باید در جنگ نرم دشمنان نیز هوشیار بوده و مراقب توطئه ها باشیم.

ارسال نظرات