خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

مدیریت جهادی در بخش های اقتصادی پیاده شود

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: مصرف بهینه انرژی از جمله برق نیازمند فرهنگ سازی مناسب در جامعه است که باید این فرهنگ سازی از مدارس آغاز شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۷۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در همایش پیک سایی و مدیریت مصرف برق بر ضرورت مصرف بهینه انرژی از جمله برق در جامعه تاکید کرد و اظهار کرد: فرهنگ سازی در این زمینه نباید به برگزاری همایش ها و سمینارها خلاصه شود.

وی با اشاره به چالش های پیش روی کشور تصریح کرد: چالش اقتصادی یکی از مهم ترین چالش های نظام اسلامی است که باید با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد،برنامه ریزی مناسب و استفاده بهینه از زمان و منابع مالی به این چالش فائق آمد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری حل مشکلات اقتصادی جامعه با مشارکت مردم امکان پذیر است و ضروری است برای مقابله با تحریم هایی که علیه نظام اسلامی صورت می گیرد،با روحیه جهادی و بسیجی وارد عرصه شد.

سردار خرّم با بیان اینکه به اذعان خود غربی ها تحریم هایی که علیه ایران اعمال می شود، سرسختانه است، افزود: تنها روحیه جهادی و بسیجی مردم موجب شده تا در برابر چنین تحریم های سختی نظام اسلامی بتواند ایستادگی کند.

وی تصریح کرد: برای مدیریت درست منابع باید مصرف جامعه بهینه بوده و فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت گیرد که ضروری است این فرهنگ سازی از مدارس آغاز شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی همدلی و همزبانی ملت و دولت را در زمینه مصرف درست انرژی متذکر شد و گفت: به برکت نظام اسلامی امروز در دورترین مناطق روستایی نیز مردم از نعمت انرژی به ویژه برق برخوردار هستند که باید با مصرف درست آیندگان نیز از آن منتفع شوند.

سردار خرّم با اشاره به پیشرفت های قابل ملاحظه در زمینه انرژی در کشور یادآور شد: این پیشرفت های بی نظیر ماحصل حرکت جهادی نظام اسلامی بوده که امروز این پیشرفت ها با کشورهای توسعه یافته قابل مقایسه است.

وی بر ضرورت افزایش کنترل، نظارت و بازرسی در زمینه انرژی تاکید کرد و افزود: کنترل درونی مهم ترین عامل در این زمینه محسوب می شود که باید برای کاهش مصرف انرژی بیشتر به کنترل درونی توجه شود.


ارسال نظرات