خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس:

حمله آل‌سعود به یمن محکوم به شکست است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: حمله آل‌سعود به یمن محکوم به شکست است.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۵۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید علی سید نظری در جمع طلاب بسیجی حوزه علمیه امام علی (ع) با بیان اینکه اهداف دشمنان ایجاد بی‌ثباتی در منطقه است، اظهار داشت: هر عاملی که باعث ایجاد بی‌ثباتی در منطقه شود، باید سرکوب شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: حمله آل‌سعود به یمن محکوم به شکست است، چون هدفشان مشخص نیست.

وی با بیان اینکه عربستان به صورت کورکورانه این جنایت را شروع کرده است، افزود: آل‌سعود تجهیزاتی ندارد که بخواهد در مقابل مردم مسلمان یمن پیروز شود، یمن باتلاقی است که عربستان و استعمارگران دیگر در آن فرو رفته‌اند و هرچه بیشتر تلاش کنند، بیشتر گرفتار می‌شوند.

حجت الاسلام سید نظری تصریح کرد: رفتار ددمنشانه رژیم آل‌سعود در راستای سیاست استعمار استعمارگران است که برای انجام آزمایش تسلیحات نظامی خود کشورهای مثل عربستان را اجیر می‌کنند که جنگ‌های نیابتی در منطقه ایجاد کنند.

وی افزود: قطعا آل‌سعود پیروز نمی‌شود، چون هم‌پیمانان اولیه مثل پاکستان پا پس کشیده‌اند و این کشور به تنهایی نخواهد توانست در برابر مردم یمن مقاومت کند.

حجت الاسلام سید نظری در ادامه با بیان اینکه امروزه جنگ نرم بین کشورهای مختلف در جریان است، افزود: آمریکا برای جنگ نرم با ایران هزینه‌های گزافی را در نظر گرفته است، اما در برابر اعتقادات ملت ایران ناکام بوده و ایران تمدن بزرگ اسلامی را در سراسر جهان گسترده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلماس گفت: نتیجه نظام اسلامی ایران که بر پایه اعتقادات راستین اسلامی بنا نهاده شده، بیداری ملت‌های مسلمان در برابر حکومت‌های ظالم است.

وی افزود: از حرکت‌های مقاومتی که بر پایه ایمان و اعتقاد و باور اسلامی، ضد استکبار و مهم‌تر از همه مردمی باشند، حمایت می‌شود.

در پایان این مراسم طلاب بسیجی با در دست داشتن پلاکارد هایی و با فریاد مرگ بر آل سعود جنایات آل سعود را محکوم کردند.

ارسال نظرات