خبرهای داغ:
در جلسه هماهنگی برنامه های سپاه سردشت؛

ویژه‌برنامه‌های سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) تشریح شد

جلسه هماهنگی برنامه های سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) در سپاه سردشت برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۱۸۹۵۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه هماهنگی برنامه های سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام ( ره ) در سپاه سردشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در ابتدای این جلسه فرمانده سپاه سردشت ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر و ارتحال حضرت امام (ره) گفت: تاریخ هر کشوری گویای رادمردی ، بزرگ مردی ها و صلابت هایی است که آن روز نگارها و آن تاریخ نشان دهنده بزرگــی آن ملت است.

سرهنگ مرادی در ارتباط با سالروز فتح خرمشهر گفت : سوم خرداد روزی است که روح بلند و بزرگ استقامت و پایداری ملت ما رو نشان داد؛ ملتی که ناجوانمردانه مورد تهاجم یکطرفه قرار گرفت ، تهاجمی که در واقع به تعبیر جنگ خیبر می باشد.

وی نظام اسلامی را برگرفته از ایده های حضرت امام خمینی (ره) و فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) دانست و خاطر نشان کرد: در جهان هستی افکاری بلندتر از اسلام وجود ندارد و می توان در سایه این حکومت به عدالت، پیشرفت و گسترش ارزشهای اسلامی رسید و امروز هم شاهد پیشرفت و شکوفایی انقلاب در همه عرصه ها هستیم .

شایان ذکر است که برنامه های برپایی صبح گاه مشترک، دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، برپایی یادواره های شهداء ، برگزاری مراسم کوهپیمایی ،نصب بنر و آذین بندی سطح شهرستان و .. از جمله برنامه های پیش بینی شده در این خصوص می باشد.

ارسال نظرات