خبرهای داغ:

جلسه هماهنگی ارتحال حضرت امام (ره) در ناحیه شاهین دژ برگزار شد

جلسه هماهنگی ارتحال حضرت امام (ره) به منظور هرچه با شکوهتر برگزار شدن مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در ناحیه شاهین دژ برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۹۳۴
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور کلیه دست اندر کاران به منظور هرچه با شکوهتر برگزار شدن مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در ناحیه شاهین دژ برگزار گردید، فرمانده ناحیه باذکر مناقب حضرت امام( ره) پیروی از منویات حضرت امام را ضامن بقا و تداوم ارزشهای انقلابی دانستند .

در ادامه این جلسه سرهنگ خداشناس با اشاره به کسب تجربیات در سنوات قبل خواستار توجه ویژه به اعزام کاروان زیارتی حرم مطهر حضرت امام شده خدمت در این راه را اجر عظیم قلمداد نمودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود انتقال صحیح ارزشهای انقلاب اسلامی را به نسل حاضر را مهم ارزیابی نموده اذعان کرد: موارد فرهنگی حتما با ساز و کار مناسب و در خور شان زائرین مد نظر قرار گیرد و سعی شود آرمانهای حضرت امام ، شهداء و حضرت اما م خامنه ای در بستر مناسبی برای همگان عرضه شود .

خداشناس ، نقش سپاه در اعزام کاروان زیارتی حرم مطهر حضرت امام را کار بزرگی دانست و افزود ، امروز همه مردم سپاه را الگوی خود قرار داده اند و از ما انتظار دارند ، شایسته است در این راه خدمتگذار مردم باشیم .

ارسال نظرات