خبرهای داغ:
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان:

توسعه کتابخانه‌های مساجد موجب رشد فرهنگی محلات می‌شود

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: توسعه و غنی شدن کتابخانه‌های مساجد موجب رشد فرهنگی محلات می شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۸۰۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی فیض منش اظهار داشت: ارتقای سطح فرهنگ اسلامی و ترویج اندیشه‌های مذهبی و علمی در بین اقشار مختلف جامعه و همچنین به روز شدن تجهیزات کتابخانه ای از مهم‌ترین اهداف تجهیز کتابخانه‌های کانونهای فرهنگی و هنری مساجد است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در راستای اجرای اهداف سیاست‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد در پشتیبانی از کتابخانه‌های مساجد است، اظهار کرد: 120 قفسه کتاب، 30 میز مطالعه، 120 صندلی به 30 کتابخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد در سراسر استان اهدا می شود.

فیض‌منش ادامه داد: اهدای تجهیزات کتابخانه ای به۱۱ کانون فرهنگی و هنری همدان، ۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد اسدآباد،۴ کانون فامنین،۴ کانون رزن،۲ کانون کبودرآهنگ،۲ کانون بهار،۲ کانون نهاوند، و یک کانون فرهنگی و هنری تویسرکان که در مجموع به ۳۰ کانون فرهنگی و هنری در سراسر استان این تجهیزات اهدا شد.

وی با بیان اینکه حمایت کتابخانه‌ها می‌تواند در رشد و بالندگی فکری اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاثیرگذار باشد، اظهار داشت: حمایت از کتابخانه‌های تازه تاسیس و ارائه خدمات کتابداری به‌ویژه در مناطق محروم و دورافتاده تجهیزات کتابخانه‌ای توزیع می شود.

مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه توسعه و غنی شدن کتابخانه های مساجد موجب رشد فرهنگی محلات می شود، خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در این کار فرهنگی مشارکت داشته باشند و با اهدای کتابخانه‌های شخصی، تجهیزات کتابخانه‌ای و اهدا انواع کتب مساجد را در این راه یاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه طیف وسیعی از اعضای کتابخانه‌های مساجد را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، افزود: وجود کتابخانه‌های مساجد در مناطق محروم و روستاها باعث می‌شود که کودکان، جوانان و نوجوانان این مناطق به راحتی بتوانند از این منابع استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات