معاون فرهنگی سپاه گچساران

طرح «تفرجگاه تعالی بخش» در گچساران اجرا می‌شود

معاون فرهنگی سپاه گچساران گفت: طرح «تفرجگاه تعالی بخش» از ۲۵ اردیبهشت ماه تا پایان تابستان در این شهرستان در اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۷۹۵
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

سرهنگ سید علی رضازاده  اظهار داشت: واحد فرهنگی سپاه گچساران با همکاری دستگاه‌های اجرایی امسال برنامه‌های فرهنگی متنوعی را در سطح شهرستان اجرا می‌کند.

وی از اجرای طرح « تفرجگاه تعالی بخش » در گچساران خبر داد و افزود: این طرح از 27 ماه رجب تا پایان تابستان در شهرستان گچساران اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه گچساران با اشاره به اینکه طرح « تفرجگاه تعالی بخش » در بوستان شهدای گمنام این شهرستان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سرگرمی در بوستان شهدای گمنام اجرا می‌شود.

رضازاده با بیان اینکه این طرح ویژه خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان اجر می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح تا پایان تابستان هر شب برنامه‌های مذهبی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح هر شب نماز جماعت در محل بوستان شهدای گمنام برپا می‌شود، تصریح کرد: در مناسبت‌های خاص همچون اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌های در قالب این طرح اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه گچساران تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد اوقات فراغت سالم برای نسل نوجوانان و جوانان در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار