یک استاد دانشگاه در گفتگو با بسیج:

دانشگاه آزاد به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده است

متاسفانه امروز دانشگاه آزاد کاملا تبدیل به یک دانشگاه انحصاری شده و در اختیار طیف خاص سیاسی قرار گرفته است و تنها چیزی که در آن جایگاهی ندارد مباحث علمی است.
کد خبر: ۸۵۱۸۶۷۶
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

رضا طالبی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه امروز دانشگاه آزاد کاملا تبدیل به یک دانشگاه انحصاری شده و در اختیار طیف خاص سیاسی قرار گرفته است و تنها چیزی که در آن جایگاهی ندارد مباحث علمی است.

وی گفت: بخشنامه دانشگاه آزاد هم در جهت دیگر سیاستهای این دانشگاه با هدف ایجاد محدودیت و اختلال در بسیج دانشجویی قشر فعال و مطالبه گر انقلابی است.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی افزود: دانشگاه آزاد به هیچ عنوان از افراد کارآمدی که در جهت اهداف سیاسی آنها نباشند استفاده نمی کند و در مقابل سعی دارد افراد منتسب به جریان فتنه و انحرافی را وارد سیستم مدیریتی این دانشگاه کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده است تصریح کرد: دانشگاه آزاد به جای اینکه با افراد نخبه و عالم اداره شود با ستاد های انتخاباتی مدیرت می شود و به دنبال دو قطبی کردن جامعه است.

طالبی در خاتمه با بیان اینکه این اقدام دانشگاه آزاد با همدلی و هم زبانی دولت و ملت منافات دارد خاطرنشان کرد: امروز نه تنها بحث های فرهنگی در دانشگاه آزاد جایگاه و مفهومی ندارد بلکه این دانشگاه به مرکز فساد و فتنه و آشوب تبدیل شده است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار