خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند:

محافل انس با قرآن تأثیر بسزایی در وحدت و تحکیم جوامع اسلامی دارد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با بیان اینکه برگزاری محافل انس با قرآن تأثیر بسزایی در وحدت و تحکیم جوامع اسلامی دارد، گفت: به همین منظور و باهدف ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان نهاوند از احمد بن یوسف الازهری قاری بین‌المللی مصری برای حضور در شهرستان نهاوند دعوت شده است.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۹۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی اظهار داشت: برگزاری مراسم‌های مذهبی با حضور مسلمانان نقش بسیار مهمی در تحکیم وحدت امت اسلامی دارد به همین منظور و باهدف ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان نهاوند از قاری بین‌المللی مصری برای حضور در شهرستان نهاوند دعوت به‌عمل‌آمده است.

وی اظهار کرد: با توجه به برگزاری سی و دومین مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با حضور 80 کشور دنیا در تهران، بدین منظور سازمان اوقاف و امور خیریه برای استفاده از ظرفیت این اساتید اقدام به برگزاری محافل انس با قران کریم در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها گرفته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند افزود: طبق برنامه زمان‌بندی‌شده احمد بن یوسف الازهری قاری سرشناس مصری در شهرستان نهاوند حضور می‌یابد.

وی گفت: این محفل روز31 اردیبهشت‌ماه همزمان با میلاد باسعادت امام حسین(ع) در مسجد شهرک شهید حیدری و هنگام نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

خزایی بیان داشت: ضمن قرائت قرآن کریم توسط این قاری مطرح، مداح اهل‌بیت سعید شهبازی به مداحی می‌پردازد ومعاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هم سخنرانی می‌کند.

وی اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن تأثیر به سزایی در وحدت و تحکیم جوامع اسلامی دارد به همین دلیل از عموم مردم، قاریان و حافظان دعوت می‌شود تا در این محفل نورانی شرکت کنند.

بیش از 60 محفل شاخص قرآنی در ایام برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات