خبرهای داغ:
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

همایش بزرگ توجیه برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا برگزار شد

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی همایش بزرگ توجیه برنامه های نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا در مجتمع آموزش عقیدتی سیاسی شهید امینی ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۸۴۱۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ سردار عابدین خرّم در همایش توجیهی برنامه های سال 94 نمایندگی ولی فقیه سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری درباره شعار سال اظهار داشت: برنامه های سپاه و بسیج ارتباط نزدیکی با فرمایشات و منویات حضرت آقا دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های سپاه از سوی مقام معظم رهبری رصد می شود که ضروری است منویات رهبر انقلاب در برنامه ها مورد توجه باشد، افزود: برنامه های بسیج و سپاه با توجه به شرایط داخل کشور از سوی مقام معظم رهبری تبیین می شود که باید در برنامه ریزی های برنامه ها توجه ویژه ای به این موضوع شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: راهبردهای کلان نظام اسلامی در سخنرانی اول سال از سوی مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام رضا (ع) تبیین شد که توجه به این راهبردها گره گشای حل بسیاری از مشکلات کشور است.

سردار خرّم با اشاره تاکید مقام معظم رهبری به چهار شاخصه نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر افزود: اگر این شاخصه ها عملی شود یقین داشته باشید که نصرت الهی نصیب ما می شود.

وی گفت: همه برنامه های بسیج باید بر اساس این چهار شاخصه تبیین شود بیانات رهبری در خصوص این چهار شاخصه اگر مورد توجه بوده و بررسی و تحلیل شود، موجب ارتقای بخش های مختلف جامعه می شود چنانکه نماز موجب ارتقای روحی و معنوی افراد، زکات برای مسئولیت پذیری و ارتقای اقتصادی جامعه مهم است.

سردار خرّم لزوم تشکیل صندوق قرض الحسنه در پایگاه های بسیج با مشارکت بسیجیان برای فقرا و نیازمندان را ضروری عنوان کرد و افزود: تشکیل این صندوق موجب حل مشکلات اقتصادی جامعه می شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در راستای دفاع از انقلاب اسلامی به عنوان بالاترین معروف باید مورد توجه اقشار مختلف جامعه به ویژه نهاد مقدس بسیج باشد.

سردار خرّم گفت: اجرای چهار شاخصه مورد نظر رهبری را برای توالی اقشار مختلف جامعه با انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دشمن درصدد جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند و برای اجرای برنامه های خود از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به شکست خود در برابر نظام اسلامی اعتراف می کنند، اگر تحریم های اعمال شده علیه نظام اسلامی برای هر کشور دیگری در نظر گرفته می شد، هیچ کشوری نمی توانست در مقابل آنها ایستادگی کنند.

سردار خرّم افزود: تحریم ها موجب شد تا خودکفایی در کشور حاصل شود، دشمنان داخلی و خارجی می خواهند نظام و مردم را توسط مسئولان در مقابل هم قرار دهند و دشمن درصدد از بین بردن امنیت موجود در نظام اسلامی که باید در این زمینه هوشیار بود.

وی برلزوم تبیین و تحلیل شعار سال و تولید محتوای مناسب در خصوص شعار سال تاکید کرد و گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نا امنی های اجتماعی هستند که باید در این زمینه بصیرت افزایی کرد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار داشت: اگر گفتمان سازی شعار سال صورت نگیرد، گفتمان های دیگری جای آن را می گیرد، که باید بسیجیان و سپاهیان به این امر واقف بوده و برای آن تلاش کنند.

ارسال نظرات