فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

ورود ۵ شهید دوران دفاع مقدس به استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ورود ۵ شهید دوران دفاع مقدس به استان زنجان گفت: روز چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه مراسم استقبال از این پنج شهید در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۶۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰

سردار جهانبخش کرمی در همایش طلایه‌داران ورزش و مروجان اخلاق اظهار داشت: ما باید جوانان خود را با افزایش ایمان و معرفت در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی آماده کنیم چراکه رمز پیروزی انقلاب نیز اعتقاد و ایمان راسخ مردم بود.

وی با اشاره برگزاری مراسم استقبال ورود پنج شهید در استان زنجان خاطر نشان کرد: روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه مراسم استقبال از این پنج شهید در زنجان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه سه شهید از پنج شهید قهرمان عملیات خیبر و دو شهید نیز گمنام هستند، بیان کرد: این شهیدان در روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه در مزار شهدا تدفین می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب با استفاده از تمام ابزارها در مقابله با آن ناتوان و عاجز مانده‌اند، ابراز کرد: امروزه اوج مبارزه انقلاب اسلامی با همه استکبارهای جهانی است.

سردار کرمی عنوان کرد: امروزه انقلاب اسلامی از لحاظ نظامی، فرهنگی و انقلابی با وجود حمایت‌های ولایت فقیه و تلاش‌های فعالان ورزشی و دیگر فعالان عرصه‌های مختلف در سطح کشور توانسته موفق و پیروز شود.

حجت‌الاسلام علی متین، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این همایش با اشاره به اینکه ارزش انسان‌ها به چیزهایی است که انسان با خود دارد، گفت: انسان ارزشمند کسی است که تمام مادیات و ظواهر آن برداشته می‌شود ولی باز با خود چیزهایی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مربیان ورزشی باید با رفتار و اخلاق خود در کنار آموزش مهارت‌های ورزشی سبب آموزش فرهنگی اخلاقی ورزشکاران شوند، ابراز کرد: آموزش‌های مهارتی صرف را با ارائه بسته‌های آموزشی نیز می‌توان انتقال داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هریک از رفتار و سخنان مربیان می‌تواند درس اخلاق و فرهنگی برای ورزشکاران تلقی شود، تصریح کرد: آنچه مربیان ورزشی به ورزشکاران ارائه می‌دهند که زمینه‌های پیشرفت آنان را فراهم می‌کند آموزش اخلاق و فرهنگ به ورزشکاران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات