بیانیه بسیج دانشجویی 22 دانشگاه البرز پیرامون حوادث یمن و مذاکرات هسته ای

اعضای شورای بسیج دانشجویی ۲۲دانشگاه استان البرز بیانیه سه بندی نشست یک روزه افسران ولایت پیرامون حوادث یمن و مذاکرات هسته ای را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۵۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،اعضای شورای بسیج دانشجویی ۲۲دانشگاه استان البرز بیانیه سه بندی نشست یک روزه افسران ولایت را منتشر کرد.

1-تجاوز رژیم اشغالگر و صهیونیستی – وهابی سعودی به کشور یمن بار دیگر دست های چدنی نظام سلطه را از دستکش مخملی بیرون کشید و ماهیت پلید آنان را بر همگان مبرهن ساخت .حال انفعال و سکوت مجامع ظاهرا بین المللی در جلوگیری از فاجعه انسانی رخ داده در یمن، نشان از دست آویز بودن واژه حقوق بشر برای این کشور ها جهت رسیدن به اهداف شوم و ذلت بارشان است.حملات صعیونیستی – وهابی به ملت یمن ، نشان از پایان یافتن تمام حربه ها و حیله های جهان کفر و شرک و نفاق و جنگ رودررو و رسمی باطل علیه حق است که به نصرت خدا و بیداری مسلمین ، حزب الله و مردم یمن غالب و قدرتمند و حزب شیطان و سعودی ها روز به روز به مرداب عظیم نابودی بیشتر خواهند رفت و کشور های اسلام نمای حامی آن ها و ساکتین این ماجرا مانند گذشته طبل رسواییشان نواخته خواهد شد.
بسیج دانشجویی ضمن محکوم کردن این فجایع ،از دولت جمهوری اسلامی ایران پیگیری و حل این مسائل را به روش دیپلماتیک مبتنی بر روحیه انقلابی مطالبه می کند.
2- مسائل هسته ای و مذاکرات پیش رو ، ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات خستگی نا پذیر تیم مذاکره کننده هسته ای ، اعلام می داریم که علی رغم بی اعتمادی محض به شیطان بزرگ و برای باز شدن مشت خالی دشمن خونین این ملت ، از این مذاکرات موردی حمایت کرده و از تیم مذاکره هسته ای ، مذاکره و توافقی مبتنی بر حفظ خطوط قرمز و عزت و غرور ملت ایران را مطالبه می کنیم و اعلام می داریم که مذاکره همراه با زور و جنگ طلبی طرف مقابل نشان از بد عهدی و زیاده خواهی آنهاست.
به دولت محترم توصیه می کنیم که با همدلی با ملت به جای چشم دوختن به نقاط خیالی ، با همزبانی و اعتماد به جوانان این مرز و بوم ، به طرف غربی نشان دهند که توافق یا عدم توافق مانع از پیشرفت پرشتاب هسته ای و اقتصادی ملت ایران نخواهد شد و کلید حل مشکلات اقتصادی به کار بستن نخبگان و چرخیدن چرخ کارخانه ها و سانریفیوژ ها توام با یکدیگر است.
3-بسیج دانشجویی ضمن تقدیر از مواضع حکیمانه و مطالبه بحق امام جمعه استان نماینده ولی فقیه در استان، حضرت آیت الله حسینی همدانی از مسئولان استان البرز ، با توجه به رسالت سنگین خود و با رصد دقیق وضعیت فرهنگی استان ، تلاش مسئولین ذی ربط را جهت ارتقای معنوی در سطح مجامع عمومی را ضعیف ارزیابی کرده و خواستار برنامه ریزی کلان برای مابله جدی با مفاسد اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی و ترویج فرهنگ و ارزش های والای اسلامی ، در استان البرز می باشد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ارسال نظرات
پر بیننده ها