دستگیری عامل مسمومیت۲۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل مسمومیت حدود ۲۰ نفر در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.
کد خبر: ۸۵۱۸۱۲۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: عامل مسمومیت حدود ۲۰ نفر در شهرهای دهدشت، چرام، گچساران و یاسوج با شربت آلوده دستگیر شد.

وی بیان کرد: برخی از افراد مسموم شده اموالشان نیز سرقت شده بود بنابراین موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این راستا تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان با بهره گیری از اظهارات مسموم شدگان و در تحقیقات خود پلاک خودروی فرد مظنون را شناسایی کردند.

سردار غلامزاده تصریح کرد: پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد مالک آن سارقی سابقه دار است که در کهگیلویه و بویراحمد و شهرهای همجوار پرونده های متعددی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: با مشخص شدن فرد مظنون طی تحقیقات پلیسی محل تردد این متهم در یکی از شهرستانهای استان بوشهر شناسایی شد و اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری وی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مأموران سرانجام توانستند متهم را در حالی که قصد سوار کردن خانمی را داشت دستگیر و از خودروی او مقداری پودر کلونازپام، یک لیتر آب میوه، چند عدد لیوان یک بار مصرف و ۱۵ گرم تریاک کشف کنند.

 سردار غلامزاده بیان کرد: فرد بازداشت شده در بازجویی ها علاوه بر اعتراف به مسموم کردن تعدادی از شهروندان در دهدشت، چرام، گچساران و یاسوج به سوار کردن زنان و سالمندان و تعارف شربت های مسموم سپس سرقت از آنها نیز اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: به مردم استان توصیه می شود که به هیچ وجه از افراد ناشناس چیزی را قبول نکنند و از سوار شدن خودرو های شخصی خودداری و از خودروهای عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، روز ۲۶ فروردین ماه سالجاری بعلت توزیع شربت های آلوده و مسموم شده در شهرهای دهدشت و چرام تعدادی نفر دچار مسمومیت شدند که موجی از نگرانی ها را در بین مردم استان به همراه داشت و تعدادی زن، کودک و میانسال را راهی بیمارستان کرد. همچنین روز ۲۸ فروردین ماه در حرم بی بی حکیمه(س) گچساران نیز چند نفر دچار مسمومیت شده بودند.

ارسال نظرات