سعیدی در گفتگو با بسیج:

ارتباط دادن پیشرفت سینما به مذاکرات با 5+1 فرافکنی است

کد خبر: ۸۵۱۷۷۰۲
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حوزه فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: وقتی می گوییم برای حل مشکل اقتصاد باید نگاهمان به ظرفیت های درون باشد و اقتصاد مقاومتی را به پیش ببریم در حوزه فرهنگ دیگر تکلیف کاملا مشخص است.

سعیدی افزود: ما در حوزه فرهنگ و هنر از ظرفیت ها و استعدادهای بالایی برخورداریم و هر گاه مسئولین فرهنگی از هنر انقلاب اسلامی و سینمای دفاع مقدس حمایت کردند این هنر در تمامی عرصه ها و زمینه ها خود را به خوبی به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه نباید پیشرفت سینما و هنر را به اقدامات غربی ها در مذاکرات و رفع تحریم ها ربط داد تصریح کرد: این نوع تفکر که مسئولین در حوزه حساس فرهنگ و با توجه به غنای فرهنگ اسلامی ایرانی ما امید به دشمنان داشته باشند منطقی نیست.

نماینده مردم تبریز با اشاره به پیشرفت هنر اسلامی ایرانی در تمامی عرصه ها در سالهای پس از انقلاب خاطرنشان کرد: در طول سالهای اخیر شرایطی پیش آمده که هنر و فرهنگ ایران در همه دنیا خود را به نمایش گذاشته و مسئولین باید به جای این گونه اظهار نظرهای غیر منطقی به دنبال استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های درون برای پیشرفت و جهش در این زمینه باشند.

ارسال نظرات