خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان؛

عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون شهداست

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان گفت:عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون خون شهداست.
کد خبر: ۸۵۱۷۵۴۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یادواره شهید مُبرّاء به همت حوزه بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه بوکان با حضور پرشور اساتید و دانش اموزان بسیجی در محل سالن سیمرغ این شهرستان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در این مراسم منشاء زشتی ها در جامعه را از فقدان تعلیم و تربیت صحیح دانست و گفت:

اگر میخواهیم تحول بنیادین در کشور شکل گیرد باید به جایگاه حساس تعلیم و تربیت توجه ویژه شود وتنها از طریق آموزش صحیح است که می توان به توسعه همه جانبه رسید.

سرهنگ پاسدار اورجعلی آقایی به نقش کلیدی معلمان بعنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان اشاره کرد و افزود: این نقش بسیار مهم جلوه می کند چرا که معلمان جامعه، انسان سازان نسل بعدی هستند لذا نقش آنان به گفته ی امام خمینی (ره) همچون نقش انبیاست.

وی گفت: استاد شهید مرتضی مطهری در روشنگری اقشارباسواد بویژه قشر فرهنگی جامعه، قدمهای اساسی برداشته بود و آثار عمیق آن شهید در احیای فکر دینی اصیل و بی پیرایه و منطبق با نیاز روز جامعه در حال ما بسیار موثر بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان با اشاره به آیات شریفه سوره مبارکه علق گفت: در این آیات خداوند خود را معلم می خواند و جالب اینکه معلم بودن خود را بعد از آفرینش پیچیده ترین وبهترین شاهکار خلقت یعنی انسان آورده است انسانی که چیزی نمیدانست و این نشان از اوج خلاقیت و هنر شگفت خداوند در امر آفرینش حکایت دارد.

وی در ادامه با عنوان اینکه برگزاری یادواره های شهدا یکی از وظایفی است که بر عهده انسان های وظیفه شناس است، تاکید نمود: برگزاری یادواره های شهدا سبب می شود روحیه استقامت، ایثار و فداکاری به نسل های سوم و چهارم منتقل شود.

سرهنگ آقایی یادآور شد: آرامش، امنیت، عزت و اقتداری که امروز ایران اسلامی به آن دست یافته است ودر برابر قدرتهای جهانی با عزت مذاکره می کند، مرهون خون شهداست.

ارسال نظرات