خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

روحانیت طلایه‌دار تبلیغ معارف اسلامی در جامعه/ توجه به امور معیشتی روحانیت در دستور کار متولیان فرهنگی باشد

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: امروز روحانیت به‌عنوان طلایه داران تبلیغ معارف اسلامی در جامعه تلاش می کنند و توجه به امور معیشتی آنان باید در دستور کار برنامه‌ریزان و متولیان فرهنگی جامعه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۷۴۷۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امامعلی عبدالملکی امروز در جمع مبلغان و ائمه جماعات مساجد بخش زرین دشت نهاوند در محل خانه عالم شهر برزول اظهار داشت: آنچه باعث حفظ و بقای ارزش‌های اصیل و ناب اسلامی در دوران‌های مختلف تاریخی شده است فعالیت خستگی ناپذیر مروجان فرهنگ اسلامی به ویژه روحانیت تلاشگر است.

وی گفت: فرهنگ حاکم بر جامعه ما فرهنگی برگرفته از ارزش های دینی و اعتقادی است و بی‌شک باید تمامی محورهای توسعه بر اساس این معیار سنجیده و انتخاب شود.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه عنصر دین و اعتقادات باید در کنار برنامه ریزی برای توسعه پایدار نیز درنظر گرفته شود، بیان داشت: نقش روحانیت در گسترش و اشاعه ارزش های دینی و اخلاقی انکارناپذیر است و تعامل دوسویه مردم و روحانیت می‌تواند توطئه های فرهنگی دشمن در ترویج خرافه و فرافکنی شبهات با شکست مواجه سازد.

وی عنوان کرد: امروز روحانیت به‌عنوان طلایه داران تبلیغ معارف اسلامی در جامعه تلاش می کنند و توجه به امور معیشتی آنان باید در دستور کار برنامه‌ریزان و متولیان فرهنگی جامعه قرار گیرد.

عبدالملکی با اشاره به اثرگذاری فعالیت‌های دینی در تقویت باورهای مذهبی در جامعه اسلامی بیان کرد: باید توانمندی خود را افزایش داده و ارتباطمان را با مردم وسیع‌تر و عمیق‌تر کنیم تا تأثیر بیشتری نسبت به گذشته در ترویج فرهنگ دینی در جامعه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات