خبرهای داغ:

نشست بصیرتی عاشقان ولایت در بوکان برگزار شد

ویژه برنامه گرامیداشت روز بسیج سازندگی و نشست اخلاقی بصیرتی عاشقان ولایت با حضور پرشور بسیجیان بوکانی در مسجد صاحب الزمان (ع) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ویژه برنامه گرامیداشت روز بسیج سازندگی و نشست اخلاقی بصیرتی عاشقان ولایت با حضور پرشور بسیجیان بوکانی در مسجد صاحب الزمان (ع) این شهرستان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در این برنامه ضمن گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در سخنانی گفت: بسیج همچون دفاع مقدس در عرصه سازندگي و اقتصاد مقاومتي و با دستان خالي و امكانات محدود اين جهاد بزرگ را آغاز كرده و به حول و قوه الهي به دور از صحبت و شعارآن را ادامه خواهد داد.

سرهنگ پاسدار اروجعلی اقایی افزود: بسیج سازندگی با ایجاد محیطی سالم و شاداب برای جوانان در عرصه های کار و فعالیت موجب ارتقای روحیه ی تعاون و همکاری و مشارکت پذیری در بین جوانان و ایجاد ارتباط صمیمی با روستائیان شده است

وی ادامه داد: تقویت فرهنگ کار و تلاش دربین جوانان، آشنا شدن جوانان با کارگروهی،تقویت نگرش خود اتکایی و اعتماد به نفس در جوانان شرکت کننده و جلوگیری از هدر رفتن اوقات فراغت و ازبین رفتن روحیه یاس و نا امیدی از آثار و نتایج مثبت فعالیت های بسیج سازندگی است

سرهنگ آقایی تصریح کرد: بسیج سازندگی در عرصه های دیگر ازجمله منابع طبیعی، کشاورزی، بهسازی، زیبا سازی و بخش آموزشی بهداشتی فعالیت های چشمگیر و ارزشمندی را انجام داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در ادامه سخنان خود به نشست اخلاق و بصیرت عاشقان ولایت اشاره کرد و گفت: بسیجیان بایستی در تمام مراحل زندگی خود الگوی واقعی برای مردم منطقه و محله خود باشند.

وی ادامه داد: همه بسیجیان بایستی با آگاهی و بصیرت کامل دشمنان این مرز و بوم را بشناسند و با آگاه سازی مردم از فتنه دشمنان انقلاب اسلامی را بیمه کنند.

در ادامه مراسم سرهنگ پاسدار محرم دامنی مسئول بسیج سازندگی سپاه بوکان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل اجرایی در حوزه های تابعه سپاه بوکان گزارش اجمالی از اقدامات انجام شده را ارائه نمود و گفت: احداث ومرمت پروژه های محرومیت زدایی وسازندگی ، ایجاد واداره شبکه اجرای طرح بسیج همگام با کشاورزان ، اردو های طرح هجرت دانش آموزی ،کمک به سازندگی واجرای عرصه های فرهنگی، آموزشی و اقتصاد مقاومتی با عزیمت گروههای جهادی به روستاهای ومناطق محروم از اولویت های بسیج سازندگی در سال 94 خواهد بود.

گفتنی است در پایان مراسم از رابطین سازندگی حوزه ها با اهداء لوح تقدیر تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات