خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

عاقبتی جز عاقبت صدام در انتظار آل سعود نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با محکوم کردن حمله عربستان به مردم مظلوم یمن گفت: عاقبتی جز عاقبت صدام در انتظار آل سعود نیست.
کد خبر: ۸۵۱۷۱۱۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ملایر اظهار داشت: شهید مطهری الگوی کار و تلاش، ولایتمداری، اخلاق اسلامی و تهذیب نفس بود.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید مطهری افزود: سزاوار است که معلمان ما این شهید گرامی را الگوی عملی خود قرار دهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به شعار سال با عنوان «دولت وملت، همدلی و همزبانی» بیان داشت: ملت همراهی خود را با حضور در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، راهپیمایی‌های روز قدس، 22 بهمن وغیره نشان داده است امیدواریم دولت نیز با رفع مشکلات و برخورد با مفاسد اخلاقی و اقتصادی اعتمادسازی کند.

وی با بیان اینکه ولایت‌مداری باید در عمل باشد و به سخن گفتن نیست، تصریح کرد: شهید مطهری زمان شناس و عالم به زمانه بود ما نیز باید به پیروی از این شهید بزرگوار زمان‌شناس باشیم.

شیرزادی با بین اینکه برخی از افراد در لباس علما حرفشان، حرف دشمن است، گفت: آیا چنین عالمی که علیه اسلام کار می‌کنند زمانه‌شناس هستند.

وی افزود: مردم مسلمان تمام کشورهای اسلامی با سفر به سرزمین عربستان و مکه به خداوند لبیک می‌گویند اما آل سعود که خود را خادم الحرمین می‌دانند خود لبیک‌گوی آمریکا و اسراییل هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ملایر با محکوم کردن حمله عربستان به مردم مظلوم یمن خاطرنشان کرد:عاقبتی جز عاقبت صدام در انتظار آل سعود نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات