خبرهای داغ:
سردار مجیدی در رزمایش «الی بیت‌المقدس» در همدان:

انقلاب اسلامی نیازمند وحدت است/استكبار جهانی برای حضور در خاورمیانه از هر ابزاری استفاده می‌کند

جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه استكبار جهانی اكنون برای حضور در خاورمیانه از هر ابزاری استفاده می‌کند، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر انقلاب اسلامی نیازمند وحدت است و با همدلی وهمزبانی می‌توان موجب اقتدار نظام شد.
کد خبر: ۸۵۱۷۰۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رزمایش گردان‌های بیت المقدس كه هفته گذشته اولین مرحله آن در شهرستان‌های استان همدان اجرا شد صبح جمعه دومین مرحله با برگزاری بخش اصلی رزمایش كه عملیات هلی برن و جنگ شهری بود در پادگان سید الشهدا شهر همدان و با حضور مسئولان ارشد استانی به انجام رسید.

جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در این مراسم با اشاره به اینكه رزمایش «الی بیت المقدس»در چهار استان كشور برگزار می‌شود، بیان داشت: این رزمایش‌ها با استفاده از توان گردان‌های بیت المقدس برگزار می‌شود.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه براساس تاکید مقام معظم رهبری ارتش، سپاه و وزارت دفاع باید همواره در آمادگی بوده و سازماندهی لازم را داشته باشند، گفت: استكبار جهانی اكنون برای حضور در خاورمیانه از هر ابزاری استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینكه آنان عراق و افغانستان را تصرف كردند و بعد از ۱۱ سال عراق را ترك گفتند، بیان داشت: آنان برای حفظ منافع خود و اینكه بتوانند حضورشان را ماندگار كنندگروه‌های مزدور را ایجاد كردند.

جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: استكبار جهانی به دنبال گرفتن خلیج عدن، تنگه هرمز است و آمده‌اند تا حاكمیت خود را در منطقه خلیج فارس ایجاد كنند و عربستان نیز با پول‌های نفتی گروهای جهادی را حمایت می‌کند و برخی كشورهای اسلامی توسط آنان هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینكه گروه‌های تروریستی در خاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده‌اند، اذعان داشت: امروز بیش از هر روز دیگر انقلاب اسلامی نیازمند وحدت است و با همدلی وهمزبانی می‌توان موجب اقتدار نظام شد.

مجیدی با بیان اینکه در برگزاری این رزمایش در استان ۲۷ گردان بیت المقدس شركت داشتند، گفت: اگر می‌خواهیم در جهان با قدرت سخن بگوییم باید پشتوانه مردمی داشته باشیم.

لازم به ذكر است این رزمایش در دو مرحله در ۱۰ نقطه استان و با حضور 7 هزار بسیجی انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات