رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری تجمع اعتراض آمیز در محکومیت کشتار مردم مظلوم یمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری تجمع اعتراض آمیز در محکومیت کشتار مردم مظلوم یمن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۰۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰

سید سعید حسینی با اشاره به برگزاری تظاهرات مردم استان زنجان در اعتراض به جنایات آل سعود و کشتار مردم بی‎گناه یمن اظهار داشت: مردم استان پس از برگزاری نماز وحدت‌بخش جمعه این تظاهرات را برگزار می‎کنند.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی و تظاهرات مردم و نمازگزاران شهرهای مختلف استان زنجان پس از اقامه نماز جمعه این هفته در اعتراض به جنایات آل سعود نسبت به مردم مظلوم یمن برگزار می‎شود، افزود: مردم همیشه در صحنه استان با شعارها و فریادهای کوبنده خود خشم و انزجار خود را از اقدامات و جنایات آل سعود در حمله به یمن و کشتار مردم مسلمان و مظلوم این کشور، اعلام می‎کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در پی گسترش تجاوز ارتش آل سعود با حمایت چند کشور عربی، آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل به سرزمین و مردم بی‎دفاع یمن اطلاعیه‎ای را در این زمینه صادر کرده است، افزود: این شورا ضمن محکوم کردن این گونه جنایات وحشیانه و اقدامات خصمانه و غیرانسانی و اسلامی، از نمازگزاران جمعه برای انجام تظاهرات علیه این جنایات دعوت کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه استان زنجان ویژه نمازگزاران نماز جمعه، همچون گذشته و با تبعیت از آموزه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری در این تظاهرات شرکت می‎کنند، تصریح کرد: مردم و نمازگزاران شهرهای مختلف استان،فریاد عدالت و آزادی خود سر خواهند داد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف و بزرگوار استان دعوت می‎کند تا در این تظاهرات گسترده و پر شور شرکت کنند، خاطرنشان کرد:  محکومیت حملات رژیم آل سعود و حمایت همه جانبه از مردم بی‌پناه یمن از برنامه‎های مهم فردا خواهد بود.

گفتنی است، تهاجم عربستان سعودی به یمن از روز ششم فروردین بدون اجازه سازمان ملل آغاز شده است و امروز جنایات این رژیم در یمن به اوج خود رسیده است.

ارسال نظرات