خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه ملایر خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه ملایر

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه ملایر گفت: برگزاری محافل انس با قرآن نیز از مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است که در طول این هفته با حضور سربازان و پایوران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۹۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

اصغر تقی‌ئی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار داشت: در طول این هفته در سپاه ناحیه ملایر و حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه برنامه‌های بسیاری در حال برگزار است.

وی افزود: از جمله برنامه‌های اجرایی می‌توان به برگزاری همایش تجلیل از اساتید و مربیان آموزش عقیدتی سیاسی در سالن شهید آوینی سپاه، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم شهرستان ملایر، دیدار با ائمه جمعه و برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی اشاره کرد.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه ملایر بیان داشت: گردهمایی و حضور کارکنان و بسیجیان در نماز جمعه، تهیه و تدوین مقاله، برگزاری محافل روشنگری، نشست علمی افزایش جمعیت، کرسی‌های آزاداندیشی، فضاسازی، مسابقه کتاب‌خوانی آثار شهید مطهری و برنامه کوهپیمایی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن نیز از مهمترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است که در طول این هفته با حضور سربازان و پایوران برگزار می‌شود.

تقی‌ئی با اشاره به رضایتمندی مخاطبان اظهار داشت: میزان رضایتمندی مخاطبان از برنامه‌های امسال بسیار خوب بوده به گونه‌ای که برنامه‌های اجرایی امسال نسبت به سال‌های گذشته از استقبال بیشتری برخوردار بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات