خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی سامن:

معلمان با تعالیم خویش ارزش‌های اسلامی را در جامعه نهادینه می‌کنند

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سامن گفت: معلمی یکی از مسئولیت‌های بسیار مهم در جامعه به شمار می‌آید چراکه معلمان با تعالیم خویش ارزش‌های اسلامی را در جامعه نهادینه می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۱۶۶۸۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی شهر سامن به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی از معلمان و مربیان بسیجی شهر سامن تقدیر شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سامن در این مراسم با تشکر از تمام معلمانی که در راه آموزش‌های عقیدتی قدم نهاده‌اند، اظهار داشت: انبیاء الهی اولین معلمان تاریخ بشریت هستند که با الهام از مبداء هستی آموزه‌های شریعت را به مردم ارزانی داشته‌اند.

مهدی الوند افزود: در رأس تمام معلمان حضرت نبی اکرم(ص) و جانشینان اطهر ایشان(ع) قرار دارند که بهترین آموزش‌ها را برای مردم عصر خویش و پس از آن بیان کرده‌اند.

وی ادامه داد: با تبلور شعله‌های انقلاب اسلامی نقش معلمان رنگ بیشتری به خود گرفت و شهید مطهری از جمله کسانی بود که جان خود را در راه آموزش و تعلیم اهدا کرد تا راه پر فیض مربیگری و معلمی پایدار بماند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی سامن تصریح کرد: امروزه نیز معلمی یکی از مسئولیت‌های بسیار مهم در جامعه به شمار می‌آید چراکه معلمان با تعالیم خویش ارزش‌های اسلامی را در جامعه نهادینه می‌کنند.

در پایان مراسم نیز از معلمان شهر سامن تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات