معاون بهداشت استان هلال احمر استان یزد:

کلینیک تخصصی زخم استان یزد افتتاح می‌شود

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان یزد با اشاره به برنامه‌های هفته هلال احمر یزد، گفت: کلینیک تخصصی زخم استان یزد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۵۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
ه گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدعلی غنی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه کلینیک زخم استان یزد همزمان با هفته هلال احمر راه اندازی می شود، اظهار داشت: زخم پای دیابتی، زخم بستر، زخم‌ها و سوختگی‌ها از جمله مواردی است که در این کلینیک بررسی می‌شود.

وی افزود: از فضای بازسازی شده داروخانه جمعیت هلال‌احمر هم در این ایام بهره‌برداری می‌شود، این داروخانه به علت مشکلاتی که در فضای فیزیکی داشته بازسازی شده و در هفته آینده از این فضای بازسازی شده بهره برداری می‌گردد.

معاون بهداشت،درمان و توانبخشی هلال احمر استان یزدهلال احمر استان یزد با تاکید بر اینکه انبار جدید دارویی داروخانه هم بهره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلات کمبود دارو به یمن فعالیت وزارت بهداشت و درمان، بهبود خوبی پیدا کرده و مشکل حادی در حال حاضر در این زمینه نداریم.

جلال بحرینی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد هم در این نشست با بیان اینکه اعضای هلال احمر یزد 16 هزار و 284 نفر هستند، اظهار داشت: از این تعداد هشت هزار و 803 نفر زن و هفت هزار و 481 نفر مرد هستند.

وی با بیان این مطلب که مراسم تجلیل از اعضای هلال احمر یزد پنجشنبه 17 اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: هر سال با توجه به ظرفیت‌های استانی و بودجه‌ای که هست، از افراد تجلیل می‌شود و برای امسال تجلیل از 300 نفر در نظر گرفته شده است.

بحرینی با اشاره به اینکه کل افرادی که در حوزه داوطلبان عضو می‌شوند و با هلال احمر همکاری می‌کنند یا به عنوان عضو و یا داوطلب هستند، عنوان کرد: اعضای داوطلب بدون پرداخت حق عضویت با ما همکاری می‌کنند  و با توجه به حرفه‌ای که دارند در یکی از این گروه‌های مهارت، مشارکت، حمایت و هدایت قرار گرفته و به مردم خدمت می‌کنند.

ارسال نظرات