معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد:

جشنواره عکس صلح و دوستی در یزد برگزار می‌شود

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره های کاریکاتور و عکس صلح و دوستی، گفت: ۲۸۰ کانون جوانان جمعیت هلال احمر در یزد فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۵۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاریبسیج از یزد، حامد صدیقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه حوزه جوانان هلال احمر از سن 5 تا 29 سال و در قالب 280 کانون در یزد فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: 21 هزار نفر در سطح استان یزد تحت پوشش این کانون‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه در هفته هلال احمر این کانون‌ها برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان یزد را اجرا می‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌ها با هدف گسترش فرهنگ صلح و بشردوستی در بین مردم است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود، جشنواره عکس صلح و دوستی در سطح استان یزد است که علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید به وب سایت یزد جوان مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد: هدف این جشنواره این است که همشهریان در قاب دوربین به بحث صلح و دوستی و کمک به همنوع فعالیت کنند.

صدیقی یکی دیگر از برنامه‌های هفته هلال‌احمر که در امور جوانان برگزار می‌شود را جشنواره کاریکاتور جهان عاری از خشونت عنوان کرد.

وی با بیان این مطلب که افراد زیر 30 سال آموزش کمک‌های اولیه را در حوزه امور جوانان فرا می‌گیرند، بیان کرد: در استان یزد، دانش‌آموزان 150 مدرسه آموزش کمک‌های اولیه و اتفای حریق در قالب طرح دادرس می‌بینند.

ارسال نظرات