انحراف فرزندان انقلابیون

همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند، مسئولین ما باید وقت ویژه ای را برای تربیت فرزندان خود اختصاص دهند و از تربیت و تعالی آن ها غافل نشوند.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب بسیاری از فرزندان مسئولین رده بالای کشور بر خلاف اهداف جمهوری اسلامی ایران حرکت کرده اند، اظهار داشت: متأسفانه این موضوع در نظام پاک و مقدس جمهوری اسلامی ایران به یک معضل جدی تبدیل شده است و ادامه این روند برای نظام بسیار خطرناک می باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان در بیان علل این معضل بزرگ، گفت: برخی از مسئولین و مدیران دولتی وقتی به پست ریاست دست می یابند برای خود و خانواده خود جایگاه و امتیاز ویژه ای قائل می شوند و خود را جدا از عموم مردم می دانند در حالی که این امر بر خلاف ارزش های نظام اسلامی و عدالت امیرالمؤمنین(ع) است.

وی ادامه داد: دلیل دیگری که موجب چنین انحرافاتی در بین خانواده های مدیران دولتی کشور می شود لقمه ناپاک و حرامی است که برخی مسئولین به خانه می برند، در روایات بسیاری به این موضوع اشاره شده است که درآمد حرام و نامشروع موجب سیاهی دل فرزندان و انحراف آن ها می شود.

پژمان فر دلیل دیگر انحراف فرزندان مدیران دولتی را اختصاص وقت کم مسئولین برای خانواده دانست و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند، مسئولین ما باید وقت ویژه ای را برای تربیت فرزندان خود اختصاص دهند و از تربیت و تعالی آن ها غافل نشوند.

وی با اشاره به سبک زندگی امام خامنه ای و تربیت بسیار صحیح فرزندان ایشان تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد برای تربیت فرزندانشان تنها به یک سری ازرفتارهای سیاسی بسنده می کنند در حالی که زیر ساخت های اعتقادی فرزندان باید تقویت شود تا در مسیر انقلاب و تحقق اهداف آن حرکت کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: وقتی یک شخص بدون داشتن مهارت و بینش کافی و تنها به واسطه جایگاه والدینش وارد عرصه های دولتی شود، به راحتی دچار گمراهی خواهد شد. رانت ها و فسادهای مالی بسیاری که امروز در دستگاه های دولتی مشاهده می کنیم تنها گوشه ای از خسارات آن می باشد.

وی در پایان توجه مسئولین به اعضای خانواده را امری واجب دانست و اظهار کرد: سبک زندگی رهبر معظم انقلاب باید الگوی مدیران دولتی کشور باشد، خواسته ما از دولت این است که نظارت بر خانواده های مسئولین رده بالای کشور را افزایش دهد.

ارسال نظرات