خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس رزن با ظرفیت 800 نفر از بسیجیان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس رزن 16 و 17 اردیبهشت ماه سال جاری با ظرفیت 800 نفر از بسیجیان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۶۴۰۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹

سرهنگ برات‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت المقدس به منظور حفظ انسجام ، آمادگی و تقویت روحیه دفاعی در بسیجیان در سومین سال تشکیل این گردان‌ها با ظرفیت 800 نفر از بسیجیان ازشهرستان رزن در تاریخ 16 و 17 اردیبهشت ماه سال جاری در اردوگاه قدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در حالی برگزار می‌شود که 2 رزمایش پیشین آثاری چون تقویت روحیه رزمی و جهادی برای بسیجیان داشت، در سومین رزمایش نیز سعی می‌شود بسیجیان با تاکتیک‌های مختلف دفاعی امنیتی و مسائل فرهنگی و روز دنیا آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با اشاره به هدف از برگزاری رزمایش عنوان کرد: کشور ما همیشه در معرض هجوم دشمنان بوده و قصد داریم بسیجیان را با تمام تاکتیک های نظامی آشنا کنیم تا اگر احدی فکر دست‌اندازی به مرزهای کشور ما را در سر داشت نیروهای بسیجی یا علی‌گویان با مددگیری از سرور و سالار شهیدان با تمام قوا به مقابله با آنها بایستند.

وی محل برگزاری رزمایش را مکان مقدسی دانست و افزود: محل برگزاری رزمایش همانند شبهای قدر محل نزول فرشتگان است زیرا ملائکه در مکان‌های مقدس و دل‌های پاک حضور پیدا می‌کنند.

برات‌زاده افزود: بر اساس رایزنی‌های که با نهادها و ادارات مختلف شهرستان انجام شده، ادارات موظف شده‌اند تمام توان خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رزمایش به کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات