خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی پایگاه هوایی شهید نوژه:

تبیین دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه اصلی مربیان و هادیان سیاسی است

مسئول عقیدتی پایگاه هوایی شهید نوژه گفت: مربیان و هادیان سیاسی وظیفه سنگینی بر گردن دارند و آن تبیین دستاوردهای انقلاب و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است که امروز دشمن آن را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۵۱۶۲۵۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، نشست سیاسی بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی با حضور پایوران، مربیان و هادیان سیاسی و با سخنرانی مسئول عقیدتی پایگاه هوایی شهید نوژه در نمازخانه سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

در این مراسم با تبریک به مناسبت فرا رسیدن بزرگداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: دلیل اینکه یک هفته از مسئول عقیدتی پایگاه هوایی شهید نوژه سال را به هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری کرده‌اند این است که محور اعتقادات در سپاه و بسیج عقیدتی سیاسی است.

واحد عباسی افزود: هنر عقیدتی این است که دل‌ها را به خدا نزدیک می کند چراکه اگر کاری را انجام می دهند برخاسته از محبت است نه دستورالعمل ابلاغی.

وی بیان داشت: مربیان و هادیان سیاسی وظیفه سنگینی بر گردن دارند و آن تبیین دستاوردهای انقلاب و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است و در عصر امروز دشمن این هدف ها را نشانه رفته و ما باید در برابر این هجمه ها با بصیرت عمل کرده و دشمن را در رسیدن به هدفش ناکام بگذاریم.

مسئول عقیدتی پایگاه هوایی شهید نوژه خاطرنشان کرد: امروز دشمن پایه‌های اعتقادی و معنوی مردم را نشانه گرفته و درصدد تضعیف این بنیه‌ها است و شما مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی مسئولیت مقابله با این هجمه‌ها را دارید بنابراین تنها راه برون رفت،الگو گیری از سیره اهل بیت(ع) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اهداف،آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و سخنان رهبری راه مستقیم را نشان می‌دهد که و هیچ انحرافی در آن راه ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات