مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان:

اجرای طرح‌های کوچک و زودبازده اولویت بسیج سازندگی در زنجان است

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان گفت: اجرای طرح‌های کوچک و زودبازده اولویت بسیج سازندگی در زنجان است.
کد خبر: ۸۵۱۶۱۹۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ فرهاد امندی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد:

مشارکت مردم مهمترین عامل پیشرفت و تسریع در روند اجرای پروژه ها در مناطق محروم است.
وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال یک هزار طرح با یک هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بسیج سازندگی در مناطق محروم استان زنجان اجرایی می شود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در خصوص اجرای پروژه های محرومیت زدایی گفت: سال قبل 48 پروژه محرومیت زدایی شامل احداث مساجد، خانه عالم، آبرسانی 'شرب'، زمین های ورزشی، جاده و پل روستایی، غسالخانه و ساماندهی مزار شهدا در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده اجرا شد.
امندی بر ضرورت برنامه ریزی برای اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم تاکید کرد و یادآورشد: امسال 62 گروه در قالب اردوهای جهادی متشکل از دانشجویان، دانش آموزان و افراد عضو در پایگاه های محلات برای یاری رسانی به مناطق محروم اعزام می شوند.
وی خاطر نشان کرد: سال قبل 837 طرح با تسهیلات 80 میلیون ریالی از جمله گلخانه، پرورش ماهی، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل و صنایع تبدیلی کوچک توسط بسیج سازندگی زنجان اجرا یا تکمیل شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی در استان خبر داد و گفت: سال قبل دوره آموزشی برای 3 هزار و 700 نفر با همکاری فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی برگزاری 37 کارگاه آموزشی را از دیگر فعالیت های بسیج سازندگی عنوان کرد و اظهار داشت: این کارگاه ها در زمینه بلدرچین، پرورش دام سبک و سنگین، زنبور عسل، قارچ خوراکی، ماهی و صنایع تبدیلی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان در ادامه از اقدامات پزشکی سازمان بسیج سازندگی نیز خبر داد و افزود: سال قبل 76 تیم پزشکی به مناطق محروم استان اعزام شدند.

امندی در پایان از برنامه های بسیج سازندگی به مناسبت سالروز تاسیس این سازمان اشاره داشت و گفت: به مناسبت این روز همایش منطقه ای اقتصاد مقاومتی با حضور استان های همجوار در راستای بررسی ابعاد اقتصاد مقاومتی طی 19 و 20 اردیبهشت برگزار می شود.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۰:۳۹ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۴
درود بر یاران با وفای مقام معظم رهبری.