امروز نیاز جامعه به استفاده از سیره شهداء خیلی بیشتر است

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:امروز نیاز جامعه به استفاده از سیره شهداء خیلی بیشتر است، شهداء تربیت یافته معلمان هستند و باید از زندگی آنها درس گرفت.
کد خبر: ۸۵۱۵۸۹۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم بزرگداشت هفته معلم و بسیج فرهنگیان و دهمین یادواره شهدای فرهنگی که در مجتمع فرهنگی هنری آموزش و پرورش برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، امام شهیدان و به ویژه شهدای فرهنگی استان و تبریک روز معلم گفت : آینده کشور به دست معلمان ساخته می شود و همه افراد جامعه دست پرورده معلمان هستند.

وی با اشاره به نقش معلمان در پرورش نسل آینده سازکشور گفت: امروز معلمان ما در کلاس های درس خود پرورش فکری دانش آموزان در بعد ایمانی و اخلاقی را بر عهده دارند و اگر معلم رسالت والایی که در جامعه دارد بر اساس آن عمل کند خیلی از مشکلات حل خواهد شد.

سردار فلاح شهدای فرهنگی را پرورش یافتگان اسلام ، قرآن و معلمان عنوان نمود و با بیان اینکه معلمان شهید در عرصه دفاع مقدس درس ایثار ، شجاعت ، استقامت و ایمان را به ما دادند اظهار داشت : معلمان در کنار شاگردان خود با حماسه آفرینی از کیان نظام اسلامی دفاع نمودند .

وی بهترین الگوهای جامعه اسلامی را شهیدان دانست و با تاکید بر اینکه شهدا به گردن همه ما حق دارند تصریح کرد: امروز نیاز جامعه به استفاده از سیره شهداء خیلی بیشتر است ، شهداء تربیت یافته معلمان هستند و باید از زندگی آنها درس گرفت.

در پایان از خانواده شهدای فرهنگی و معلمان نمونه استان تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات