خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس از اهداف برگزاری رزمایش بیت‌المقدس است

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: مهمترین هدف از برگزاری رزمایش بیت‌المقدس ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، ارتقای سطح آمادگی لازم، افزایش دانش، مهارت‌های تخصصی گردان‌ها، ایجاد وحدت و همدلی است.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۳۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: استان همدان دارای 48 گردان بیت‌المقدس است که سلسله رزمایش‌های میدانی به‌صورت تاکتیکی و عملی در قالب 27 گردان ابتدا در شهرستان‌های اسدآباد، تویسرکان، ملایر و نهاوند انجام شد و در مابقی شهرستان‌های استان نیز در هفته آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: این رزمایش‌ها با نام بیت‌المقدس و به مدت 2 هفته با هدف تقویت و سنجش میزان آمادگی این گردان‌ها برای کمک به گردان‌های امام حسین (ع) و با عنوان دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، فرهنگی و اجتماعی به شکل میدانی در مناطق مشخص‌ شده و براساس برنامه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: در رزمایش دو هفته‌ای بیت‌المقدس تمام شهرستان‌های استان شامل ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ، بهار رزن هرکدام سه گردان، فامنین دو گردان و قهاوند یک گردان شرکت می‌کنند؛ مهمترین هدف ما ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، ارتقای سطح آمادگی لازم، افزایش دانش، مهارت‌های تخصصی گردان‌ها، ایجاد وحدت و همدلی است.

وی اظهار داشت: رزمایش سه گردان شرکت‌کننده نهاوند به‌خوبی انجام شد و نیروهای شرکت‌کننده دشمن فرضی را در کمین خود گرفتار کردند که مرحله بعد از این عملیات دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی، عملیات تأخیری، ایست بازرسی و پدافند غیرعامل بخشی دیگر از اهداف اجرایی رزمایش نهاوند بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات