خبرهای داغ:
مسئول نیروی انسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی:

دیدار و تکریم از 4400 خانواده شهید در سپاه شهداء آذربایجان غربی

مسئول نیروی انسانی سپاه شهداء گفت: در سال گذشته از خانواده 4 هزار و 40 شهید و جانباز استان دیدارهایی از سوی سپاه ها و نواحی استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۵۱۵۵۷۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ بهلول حنیف زاده با اشاره به اجرای طرح مهر ولایت از سوی معاونت نیروی انسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی در سال گذشته اظهار داشت: این طرح از طرح های اولویت دار و مهم این معاونت محسوب می شود.

وی گفت: اجرای این طرح از تاکیدات مقام معظم رهبری به منظور دلجویی و سرکشی از خانواده های شهدا محسوب می شود که در این زمینه سپاه شهداء آذربایجان غربی گام های مطلوبی را برداشته است.

مسئول نیروی انسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی از سرکشی به 4 هزار و 400 خانواده شهید در سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری این دیدارها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا از ماموریت های معاونت نیروی انسانی سپاه و ادای دینی به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.

سرهنگ حنیف زاده افزود: استان آذربایجان غربی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که سرکشی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان در قالب طرح مهر ولایت با هدف علاوه بر بهره گیری معنوی در دیدار از خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، سرکشی منظم و مستمر و احوال پرسی از تمامی خانواده های شهدا است.

وی گفت: در طی این دیدارها مشکلات خانواده های معظم شهدا به صورت سازمان یافته و در حد توان معاونت رسیدگی می شود و مسائلی که مربوط به سازمان های دیگر است، پیگیری می شود.

مسئول نیروی انسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این دیدارها به صورت سازماندهی شده و در قالب تیم های مختلف از حوزه ها و نواحی صورت می گیرد.

سرهنگ حنیف زاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، این دیدارها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در قاموس و فرهنگ قرآنی به فرهنگ شهادت توجه ویژه شده است و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بر مبنای دستور دین مبین اسلام برای پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به صحنه آمده و دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند.

مسئول نیروی انسانی سپاه شهداء آذربایجان غربی اظهار داشت: شهدا کسانی هستند که بر عهد و پیمان خود استوار بوده و تعهدات خود را به درستی به انجام رساندند، ضروری است مسئولان نظام نیز برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا از خانواده های آنان بازدید و سرکشی کنند.

وی گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا از وظایف مهمی است که رهبر کبیر انقلاب بر آن تاکید دارند چرا که شهدا گنجینه های معنوی و ایثار جامعه هستند.

ارسال نظرات